leon van den berg
Ik raad niet aan om een account aan te maken. Ze hebben erg serieuze beveiligingsproblemen. Verder kan je ook niet je account zomaar verwijderen en moet je ze bellen en vertrouwen dat ze dat handmatig doen.
Huisadviseur
Niet geclaimed
Bij Huisadviseur, gelegen aan de Spoorlaan 328 in Oisterwijk, zijn we trots op ons veelzijdige aanbod van makelaarsdiensten en financiële adviezen. Met meer dan 10 jaar ervaring in de sector en een klantgerichte aanpak zijn wij uw betrouwbare partner voor al uw vastgoedbehoeften. Of u nu een woning wilt kopen, huren, verkopen of verhuren, ons deskundige team staat voor u klaar om u te begeleiden in iedere stap van het proces. Onze filosofie is eenvoudig: de wensen en behoeften van onze klanten staan altijd centraal. Wij bieden niet alleen een uitgebreid woningaanbod in Tilburg en Breda, maar ook deskundig advies over hypotheken en verzekeringen. Hieraan hechten we waarde; daarom werken wij met een transparante en eerlijke aanpak. Bij Huisadviseur vinden we dat dienstverlening verder gaat dan alleen het verkopen of verhuren van panden. We zijn er om u te ondersteunen bij al uw vragen en om u te helpen de juiste keuzes te maken. Dankzij ons lokale kennis kunnen we u van gericht en relevant advies voorzien, zodat u altijd goed geïnformeerd bent. Onze cijfers spreken boekdelen: met een totaal van 62 reviews, resulterend in een gemiddelde beoordeling van 6,1, weten we dat we al veel tevreden klanten hebben geholpen. Wij zijn voortdurend bezig om onze services te verbeteren, zodat we u nog beter van dienst kunnen zijn. Kies voor Huisadviseur en ervaar de kwaliteit en deskundigheid die wij te bieden hebben. Maak een afspraak voor een vrijblijvende kennismaking en ontdek hoe wij u kunnen helpen met uw woning- of hypotheekvraagstukken.
Huisadviseur is beoordeeld met een 6.0 uit totaal 71 reviews
Ik raad niet aan om een account aan te maken. Ze hebben erg serieuze beveiligingsproblemen. Verder kan je ook niet je account zomaar verwijderen en moet je ze bellen en vertrouwen dat ze dat handmatig doen.
Fantastisch makelaar! Dankzij Djim hadden we in een recordtempo een huis wat voldeed aan al ons wensen. Ik vond het super fijn hoe snel er geschakeld werd en hoe service gericht ze waren. Ontzettend betrouwbare partij waar je op kan vertrouwen. 💪 …
Goed en persoonlijk advies, meermaals geholpen en goed meegedacht.
Snel geregeld! Fijne samenwerking
Onbetrouwbare partij, zeker oppassen voordat je ervoor kiest zaken met ze te doen! Zeer onprofessioneel.
Als contactpersoon voor huurders zijn ze slecht bereikbaar. Ze nemen tijdens openingstijden de telefoon niet op zowel in Breda als tilburg niet. Verder is het ze meermaals niet gelukt om in brieven het juiste adres van de woning te vermelden. Als ze de telefoon op nemen zijn ze wel vriendelijk.
De huisvestingssituatie in Tilburg is catastrofaal, maar nooit zo erg dat u een contract met dit bureau moet tekenen. Een paar opmerkelijke gebeurtenissen tijdens mijn verblijf: -We zijn in oktober. Ik ben in juli verhuisd en mijn borgsom is nog steeds niet aan mij teruggegeven (dit is in strijd met de wet, mijn borgsom moet binnen een maand na mijn verhuizing aan mij worden terugbetaald en als er extra kosten worden geconstateerd die tijdens mijn verblijf zijn gemaakt, kunnen deze later worden aangevraagd, maar de borgsom kan niet langer dan een maand worden ingehouden). Het bureau antwoordt mij ook niet meer. -Ik had vijf maanden lang een zwarte schimmelplek op mijn plafond als gevolg van een lek voordat het bureau er iets aan deed. Het duurde weken en weken voordat er iemand kwam om het lek te REPAREREN, en daarna duurde het nog een paar maanden voordat iemand de mal kwam schoonmaken. Hierdoor heb ik een juridische procedure moeten starten om huurverlaging te verkrijgen. - Clueless-medewerkers die u nooit kunnen helpen met een kwestie die u ervaart. Ze zijn er buitengewoon goed in om je contracten te laten ondertekenen, maar worden meteen daarna volkomen nutteloos. -Het bureau heeft camera's in het hele gebouw, maar kan deze nooit gebruiken om huurders te helpen hun vermiste pakketten te vinden. -€ 1000 huur per maand, 2 wasmachines en 1 droger voor ruim 100 huurders, 5 euro voor wassen+drogen. -Inductieplaten zijn absoluut verschrikkelijk. Zoveel huur betalen voor het hebben van kampeeruitrusting in de studio is een grap. Lees de andere reviews en je zult zien dat ik niet de enige ben die problemen ondervindt met De Huisadviseur. VERMIJD TOT ALLE KOSTEN
Slechte projectontwikkelaar. Communicatie is er niet behalve als zij iets van je moeten. Geven geen updates over status van verkochte appartementen of planning van de bouw. Zo wachten mensen waaronder ik die een appartement gekocht hebben bij de Toerist al maanden op verdere info.
Heb een pracht woning dank zij Huisadviseur.
Ik ben geen eerlijke instelling die haar huurders slecht behandelt. Nadat ze je hebben verteld over de verlenging van je contract, beëindigen ze het op het laatste moment, ook al heb je geprobeerd om eerder een antwoord van hen te krijgen. Ze betalen je slechts een klein deel van je borg terug na de in het contract vermelde datum en geven je geen goede uitleg over de inhoudingen. Verwacht ook niet dat het appartement schoon is bij aankomst. Er zijn zeker slechtere bureaus, maar zo moet je je huurders niet behandelen.
Fijne verhuurders met soepele communicatie.
We ondervonden grote problemen bij het ontvangen van onze borg, wat een langere periode van meer dan 2 maanden duurde na het verlaten van het huurobject. Helaas kon het personeel het probleem niet snel oplossen, waardoor direct contact met de eigenaar nodig was voor een oplossing. Door deze ervaring waren we ontevreden over het serviceniveau en de professionaliteit die werd geboden. Als ik één advies zou moeten geven, zou het zijn om alternatieve opties te overwegen.
Het gedrag van dit makelaarskantoor is betreurenswaardig. Wees heel voorzichtig. Ze zijn erg onbetrouwbaar, ze breken voortdurend hun woord. Ik zou ze absoluut niet toevertrouwen met de accommodatie van mijn zoon, omdat ze helemaal geen ethiek of moraal hebben. Vanwege de weinige mogelijkheden om woonruimte voor mijn zoon te vinden, hebben we eind juli vorig jaar een borg en 2 maanden huur betaald voordat we de uitslag kregen van zijn toelating tot de Universiteit van Tilburg. Uiteindelijk ging hij niet naar genoemde universiteit en moest hij naar een ander land. Daarom hebben we vanaf medio augustus 2022 het makelaarskantoor waarmee we een contract hadden gesloten, “HUISADVISEUR”, gevraagd om in ieder geval de borgsom en een paar maanden huur terug te betalen. We proberen het eerst telefonisch en vanaf november 2022 per e-mail. Na veel aandringen via eindeloze e-mails en ook contact opnemen met de universiteit, lieten ze ons op 25 januari 2023 weten dat ze een maand borg terug zouden betalen en vroegen ze ons om details van onze bankrekening om de storting een week later (dus begin februari 2023) te kunnen doen. Uiteraard hebben we de gegevens meteen opgestuurd, maar vanaf vandaag, 8 augustus 2023, hebben ze die niet eens meer naar ons teruggestuurd. Maar ze zijn ook zo onrepresentatief dat ze niet hebben gereageerd op de e-mails die we ze wekelijks hebben gestuurd. Telefonisch is het nutteloos omdat ze altijd antwoorden dat ze met de manager zullen praten. Ze wekken zo'n gevoel van hulpeloosheid op dat ik niet eens wil nadenken over het probleem dat ze mogelijk hebben veroorzaakt voor de studenten die daar zijn en dat er grote incidenten kunnen gebeuren. Hoewel we weten dat de universiteit niet verantwoordelijk is voor deze gebeurtenissen, ben ik oprecht van mening dat dit bedrijf niet eens zou mogen verschijnen tussen de makelaarskantoren die op zijn pagina worden voorgesteld, omdat het het imago en het prestige van dat studiehuis aantast.
Normaal gesproken ben ik niet iemand die beoordelingen schrijft, maar ik voel me genoodzaakt om mijn ervaringen met deze verhuurder te delen en hopelijk te voorkomen dat anderen een soortgelijke situatie ondergaan. Ik woon al een tijdje in mijn huidige appartement en ik en vele andere huurders van het gebouw hebben herhaaldelijk bij onze verhuurder navraag gedaan over de levensduur van de contracten, vooral gezien de ernstige huizencrisis in Nederland. Ondanks deze herhaalde vragen bleef de verhuurder consequent dubbelzinnig, waardoor iedereen geloofde dat we onze contracten zonder onvoorziene verstoringen zouden kunnen verlengen. Het kwam echter als een onaangename schok toen ik minder dan 6 weken voor de einddatum van mijn contract te horen kreeg dat ik mijn appartement zou moeten verlaten. Door deze last-minute aankondiging ben ik op zoek gegaan naar alternatieve huisvesting te midden van een woningtekort. Het gebrek aan transparantie en de duidelijke misleiding zijn niet alleen oneerlijk, maar ronduit stressvol. Niet alleen was de communicatie slecht, maar de flagrante minachting voor de situatie van de huurder weerspiegelt een diepgaand gebrek aan empathie en professionaliteit van het bureau. De ethiek van een huisbaas moet eerlijkheid, transparantie en toewijding omvatten, die allemaal ernstig ontbreken in mijn omgang met deze specifieke huisbaas. Ik zou daarom potentiële huurders willen oproepen voorzichtig te zijn voordat ze bij hen huren. Het is jammer dat een situatie die met zoveel belofte begon, in zoveel teleurstelling en onnodige stress is geëindigd. Daarom kan ik niet meer dan één ster geven, wat mijn bittere ervaring met deze verhuurder weerspiegelt.
Ik schrijf deze recensie met pijn in het hart en teleurstelling, want mijn ervaring met mijn huisbaas in Tilburg is ronduit bedroevend. Het onderliggende probleem? Hun totale minachting voor de huurders en een duidelijke poging om te bezuinigen ten koste van mijn comfort en welzijn. Toen ik net in dit appartement kwam wonen, was ik me bewust van de aanhoudende woningcrisis in Tilburg. Ik had echter gehoopt op enige empathie en menselijk fatsoen van mijn huisbaas. Ik had me schromelijk vergist. Ondanks een substantiële betaling van €960 per maand toonde mijn huisbaas weinig tot geen interesse om mij een prettige woonervaring te bezorgen. Hun grootste mislukking kwam toen mijn contract bijna afliep. Een attente huisbaas zou me maanden van tevoren hebben gewaarschuwd gezien de aanhoudende crisis, maar de huisbaas zei dat het zes weken zou duren, waardoor ik in een toch al lastige situatie op zoek moest naar een nieuwe woning. Deze minachting voor mijn situatie was hardvochtig en onacceptabel. De apathie hield daar niet op. Ik heb chronische rugklachten, waarvoor een comfortabel, ondersteunend bed noodzakelijk is. Het probleem zat in het bed zelf, het was een fabrieksfout en zelfs toen kon het ze niets schelen en wilden ze me een minder bed geven dan waarvoor ik betaalde. Mijn verzoeken om een beter bed, gezien de aanzienlijke huur die ik betaalde, werden voortdurend genegeerd en terzijde geschoven. Het enige wat ze hoefden te doen was investeren in een bedframe voor een tweepersoonsbed, wat gezien hun inkomsten minimaal zou zijn, om het comfort van hun huurder te garanderen. In plaats daarvan kozen ze ervoor om deze kleine uitgave te omzeilen, waardoor mijn fysieke ongemak alleen maar verergerde. Kortom, deze verhuurder is een schoolvoorbeeld van de nalatigheid en het gebrek aan empathie die wat een toevluchtsoord zou moeten zijn, kunnen veranderen in een bron van constante stress. Hun daden – of liever gezegd, nalatigheid – toonden een duidelijke minachting voor de gezondheid en het welzijn van hun huurder, evenals een gebrek aan verantwoordelijkheid en professionaliteit. Ik raad potentiële huurders ten zeerste aan om nog eens goed na te denken voordat ze bij hen huren. Dit is niet het soort huurder-verhuurderrelatie waarin je wilt terechtkomen.
Gebruik gemaakt van de alles onder 1 dak constructie. Van de verkoop van ons huis tot het regelen van een nieuwe hypotheek en verzekeringen via één vaste contactpersoon. Altijd bereikbaar voor vragen en het geven van tips en advies. Erg fijn geholpen. Aanrader!
Ik weet niet waarom sommige mensen ze als oplichters bestempelden, maar mijn ervaring was perfect. Ik had René van kantoor gecontacteerd en vanaf het begin (het huis via WhatsApp laten zien omdat ik in het buitenland was) tot het einde (de overhandiging van de sleutels) heb ik geen enkel probleem gehad! Hij beantwoordde al mijn vragen beleefd en oprecht, en hielp me echt met het uitzoeken van de Nederlandse contracten, etc. Zeker een aanrader!
Heel aardige flexibele mensen
Zeer slechte communicatie. Wanneer er wat van gezegd word, staan ze er niet voor open en kappen het gesprek snel af. Wij verkopen ons huis bij hun zeker nooit.
Een week nadat ik had gereageerd op een appartement het contract mogen tekenen en een paar dagen later krijg ik de sleutel al! Heel goed geholpen door René, en er wordt snel gereageerd op e-mails en telefoontjes. Top service!
Ik ben tevreden met de service die ze hebben geleverd. Het proces verliep snel en ik ben blij met hoe alles is verlopen.
Klant vriendelijkheid. Top.
Ik heb me geregistreerd op een website voor verhuur (ik betaalde € 25 per maand), ik heb een reactie gestuurd voor één huis en wat krijg ik als antwoord? Ik moet me opnieuw REGISTREREN en naar de website van de makelaar gaan en nog eens € 36 betalen om dat huis te kunnen bezichtigen, belachelijke geldhonger. Ik ga op zoek naar iemand die professioneel handelt en niet alleen mijn geld voor niets wil hebben.
Mijn man en ik zochten op korte termijn een woning samen met ons hondje. Nou dit bleek een grote zoektocht te zijn omdat er bijna nergens meer honden toegelaten worden. Ik heb mijn woonwensen gemaild naar de huisadviseur en een paar dagen later kreeg ik een link met een geschikte woning toegestuurd. Hier zijn we wezen kijken en enkele dagen later ontvingen wij de sleutel! Ze helpen je dus ook echt mee met zoeken! Communicatie is erg goed verlopen en we zijn super vriendelijk geholpen door René. Echt een aanrader!
Uitstekende service van De Huisadviseur bij het zoeken naar een studentenappartement in Tilburg. We wonen niet in Tilburg, dus de afstand was een extra uitdaging. René van De Huisadviseur regelde de bezichtigingen en de contractondertekening zeer efficiënt en soepel voor ons. Erg tevreden met de service!
In het begin liep het allemaal vlekkeloos, heel snel had ik een studentenkamer (bleek een puinhoop te zijn achteraf, maar goed). Een jaar in gezeten en vervolgens laten weten dat ik eruit ging. Paar belletjes gedaan op en neer met dit bedrijf en het ging niet meer zo vlekkeloos. Beetje huisbaas backen en vervolgens beloften maken om me terug te bellen als ik iets vroeg. Beloften niet nagekomen... Nou toch maar weer gebeld naar ze en vervolgens krijg ik eindelijk mijn antwoord te horen van een halve maand geleden, dan opeens wel. Mij vertellen hoe het zit terwijl je dat vorige keer niet kon vertellen, oh ja ik heb het te druk gehad en ben het vergeten, en ja ik heb nu een computer voor me dus kan wel even kijken. Ja de vorige keer had je zeker ook geen computer, nee toen niet nee. En de dagen ertussen had je er toevallig ook geen zeker. Goed geld verdient aan mij, eerst een account moet aanmaken bij jullie voor 36 euro en daarna nog even 350 aftikken aan administratie voor de kamer. Hoeveel bier is dat? 406 blikken klok daar zou ik nog meer plezier van hebben gehad dan ;)
Nou hecht niet te veel waarden aan je borg, want die krijg je toch niet terug. Plus punt is als je bioloog bent, je kan hier veel schimmels vinden en diersoorten zoals muizen en ratten.
Late reactietijd en zeer beperkt beschikbaar, na veelvuldig contact en een duidelijk bewijs van betaling te hebben verzonden werkt de online-account nog steeds niet en komt er geen reactie meer. Ga niet met dit bedrijf in zee.
heel het bedrijf is heel professioneel en vriendelijk. heel prettig om samen hebben gewerkt met dit bedrijf. adviseer dit erg aan
Wij zijn super blij met de goede zorgen van Huisadviseur. Enorm snelle en transparante communicatie, aardige makelaars die meedenken en een mooi aanbod woningen. Een week na de eerste bezichtiging zaten we al in ons droom appartement in Breda. Dank!
Heel vriendelijk en snel geholpen. Meerdere medewerkers gesproken en hebben me allemaal even goed geholpen. Appartement bezichtigen, tot huurcontract tekenen en sleutels ontvangen duurde maar enkele dagen waardoor ik snel de woonruimte kon betrekken. Blij mee!
Scam
Anderhalf jaar in een verrot studentenhuis gewoond. Waar de muizen gezellig aan tafel mee aten en je onder de douche niet alleen water over je heen kreeg, maar ook stukken plafond en schimmel. Hier is nooit wat aan gedaan. Mijn eigen kamertje flink opgeknapt, van houte vlonders naar mooi laminaat en van vlekken wax op de muur naar een fijn gewit en gekleurd kamertje. Helaas nooit de borg terug ontvangen van deze lamlullen, die nu inmiddels ook de huur die ze ontvangen van huurders niet meer overmaken naar de huiseigenaresse..
Onprofessioneel. Makelaar die afspraken niet nakomt.
Afgelopen januari heb ik een woning gevonden bij De Huisadviseur. De communicatie was snel, helder en duidelijk. Hierdoor hadden wij binnen 1 week de sleutel van ons nieuwe appartement waar wij nu met heel veel liefde wonen. Je kan ook betaalbare verzekeringen bij hun afsluiten. Niet gedaan omdat het huidige contract nog liep. Anders hadden wij dit zeker ook gedaan. Wegens de woningmarkt zijn de woningen van de Huisadviseur geliefd, via Facebook zijn ze gemakkelijk benaderbaar!
Het gebeurt
Goed
onprofessioneel; ze geven verwarrende en vage informatie; moeilijk te contacteren; raad dit bureau niet aan
SLECHT. Hebben nieteens het fatsoen je te melden dat je niet bent gekozen voor een woning na bezichtiging, je wordt gewoon aan de kant gezet en letterlijk genegeerd, ook al heb je privé documenten naar ze gestuurd en 36 euro betaald om te mogen bezichtigen. Telefoon wordt niet opgenomen, medewerker die mij z'n nummer gaf NEGEERT mij letterlijk als ik hem een app stuur, en als ik een mail stuur met interesse in een andere woning wordt ik weer genegeerd. Deze service mogen ze niet eens gratis verlenen. GEEN AANRADER. BAD. They don't even have the decency to tell you if they found someone else for an appartment, you just get flat out ignored, even if you have sent them private documents AND have payed them 36 euros to have a sighting. They hardly pick up the phone, the employer who gave me his number literally IGNORED me after sending him an app, en when I send an e-mail regarding another appartment I get ignored again. This service shouldn't even be allowed for free, let alone pay 36 euros for this. DO NOT RECOMMEND
Oplichters, ze beantwoordden elke e-mail, maar na betaling van het inschrijfgeld stopten ze plotseling met antwoorden. Transactie geblokkeerd bij mijn bank.
Slechte service. We hadden een afspraak. Ze hebben de afspraak 3 uur van tevoren afgezegd omdat ze al iemand hadden gevonden die geïnteresseerd is.
Door een fout konden ze mijn mail niet ontvangen, dit probleem was snel opgelost en gingen meteen op zoek naar de ideale woning. Top!
Aanrader! De samenwerking was perfect, we hebben snel kunnen schakelen wat betreft de opstart voor Funda, afspraken met kijkers en de verkoop van ons appartement. Het appartement was binnen 4 dagen verkocht en de administratieve afwikkeling is top geregeld. Daarnaast hebben we ook goede tips gehad mbt de aankoop van onze nieuwe woning.
een oplichterij
Doe geen zaken met dit bedrijf. Inschrijfgeld betaald voor niets, ik heb geen enkele reactie ontvangen van ze.
Vriendelijk en snel geholpen door stefan romein , dezelfde dag was alles al geregeld. Super bedankt!!!
Zodra ik op zoek was gegaan naar een huurwoning heb ik contact opgenomen met De Huisadviseur. Ik werd vriendelijk en adequaat geholpen. Na een week had ik al een huurwoning en mijn vriend en ik waren daar zeer tevreden over. Nogmaals bedankt De Huisadviseur!
Ik ben zeer deskundig geholpen door de medewerkers van De Huisadviseur. Dit is een aanrader! Bedankt!!
Mijn woning via De Huisadviseur geregeld, maar ook mijn privé en zakelijke verzekeringen. Van begin tot eind niet alleen goed geholpen, maar ook écht advies gekregen. Een goed en vertrouwd adres.
In mijn zoektocht naar een woning ben ik zeer vriendelijk en snel aan een super woning geholpen!
De huizen, marketing en website zien er prachtig uit, maar de service is verschrikkelijk. Ik heb dit bedrijf de hele week vele malen gebeld, maar niemand neemt op, ondanks dat ik tijdens werkuren bel. Ik wilde eerst een studio voor mezelf huren, maar later een appartement met mijn vriend. Ze probeerde ook helemaal vanuit Kosovo te bellen, maar niemand nam op. Als je een internationale student bent of iemand die van buiten Nederland op zoek is naar een plek om te verblijven, zou ik De Huisadviseur niet aanbevelen.
Resultaten zijn gebaseerd op de laatste 12 maanden.
tekoop
8
verhuurd
3
verkocht
13
5044RH Tilburg
€ 0
5175AD Loon op Zand
€ 0
5025NP Tilburg
€ 325.000
5025DD Tilburg
€ 325.000
5014EE Tilburg
€ 175.000
5021WK Tilburg
€ 220.000
5025TK Tilburg
€ 225.000
5038VK Tilburg
€ 400.000
5175XK Loon op Zand
€ 650.000
5056PS Berkel-Enschot
€ 1.050.000
4811WV Breda
€ 2.850.000
5046GA Tilburg
€ 289.000
5014JG Tilburg
€ 300.000
3077MJ Rotterdam
€ 699.000
5061HD Oisterwijk
€ 450.000
5014JG Tilburg
€ 330.000
5014MH Tilburg
€ 275.000
5014RN Tilburg
€ 375.000
5014EC Tilburg
€ 279.000
4811VV Breda
€ 275.000
4811NM Breda
€ 299.000
4816BT Breda
€ 725.000
Locatie van Huisadviseur
Huisadviseur is actief in de volgende werkgebieden:
Makelaars in de omgeving van Tilburg
Spoorlaan 334, Tilburg
14 transacties (12 mnd)
8.3 / 27 reviews
Kijkduinlaan 95, Tilburg
87 transacties (12 mnd)
9.4 / 69 reviews
Bosscheweg 326 b, Tilburg
18 transacties (12 mnd)
10.0 / 49 reviews
Antoon van Rijenplein 1, Tilburg
259 transacties (12 mnd)
8.9 / 86 reviews
Burgemeester Brokxlaan 12, Tilburg
137 transacties (12 mnd)
9.9 / 168 reviews
Spoorlaan 350, Tilburg
148 transacties (12 mnd)
9.7 / 163 reviews
Hogeschoollaan 231, Tilburg
384 transacties (12 mnd)
9.7 / 135 reviews
Zouavenlaan 33, Tilburg
107 transacties (12 mnd)
9.7 / 151 reviews
Korvelplein 212, Tilburg
272 transacties (12 mnd)
9.4 / 184 reviews
Besterdring 223, Tilburg
181 transacties (12 mnd)
9.4 / 204 reviews
Nieuwe Bosscheweg 105, Tilburg
188 transacties (12 mnd)
9.3 / 104 reviews
Spoorlaan 432, Tilburg
159 transacties (12 mnd)
9.5 / 53 reviews