Alexis Le Martret
De huisvestingssituatie in Tilburg is catastrofaal, maar nooit zo erg dat u een contract met dit bureau moet tekenen. Een paar opmerkelijke gebeurtenissen tijdens mijn verblijf: -We zijn in oktober. Ik ben in juli verhuisd en mijn aanbetaling is nog steeds niet aan mij terugbetaald (dit is in strijd met de wet, mijn aanbetaling moet binnen een maand na mijn verhuizing aan mij worden terugbetaald en als er extra kosten worden opgemerkt die tijdens mijn verblijf zijn gemaakt, worden deze kan achteraf worden aangevraagd, maar de borg kan niet langer dan een maand worden ingehouden). Het bureau antwoordt mij ook niet meer. -Ik had vijf maanden lang een zwarte schimmelplek op mijn plafond als gevolg van een lek voordat het bureau er iets aan deed. Het duurde weken en weken voordat er iemand kwam om het lek te REPAREREN, en daarna duurde het nog een paar maanden voordat iemand de mal kwam schoonmaken. Hierdoor heb ik een juridische procedure moeten starten om huurverlaging te verkrijgen. - Clueless-medewerkers die u nooit kunnen helpen met een kwestie die u ervaart. Ze zijn er buitengewoon goed in om je contracten te laten ondertekenen, maar worden meteen daarna volkomen nutteloos. -Het bureau heeft camera's in het hele gebouw, maar kan deze nooit gebruiken om huurders te helpen hun vermiste pakketten te vinden. -€ 1000 huur per maand, 2 wasmachines en 1 droger voor ruim 100 huurders, 5 euro voor wassen+drogen. -Inductieplaten zijn absoluut verschrikkelijk. Zoveel huur betalen voor het hebben van kampeeruitrusting in de studio is een grap. Lees de andere reviews en je zult zien dat ik niet de enige ben die problemen ondervindt met De Huisadviseur. VERMIJD TOT ALLE KOSTEN