----------------------- 27/03/2025: 3-sterrenrecensie ------------------ Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben door de aanzienlijke verbeteringen in de service en communicatie van Regio Vastgoedbeheer. Vijf maanden geleden liet ik een nogal ontmoedigende recensie van één ster achter vanwege verschillende problemen die ik tegenkwam met hun management. Ik ben echter genoodzaakt mijn recensie bij te werken om de positieve veranderingen weer te geven die ik sindsdien heb ervaren. Ten eerste is hun reactievermogen aanzienlijk verbeterd. Voorheen voelde het alsof proberen om met hen in contact te komen, zoiets was als schreeuwen in de leegte. Maar nu heb ik een duidelijk verschil opgemerkt in hun snelheid bij het beantwoorden van mijn zorgen en vragen. Of het nu per telefoon of e-mail is, ik heb altijd tijdige reacties ontvangen, wat mijn hoofd als klant enorm heeft gerustgesteld. Bovendien is de steun die ik heb gekregen van het team van Regio Vastgoedbeheer lovenswaardig. Ze hebben blijk gegeven van een oprechte bereidheid om te helpen en eventuele problemen snel op te lossen. Het is duidelijk dat ze feedback serieus hebben genomen en tastbare inspanningen hebben geleverd om hun dienstverlening te verbeteren. Bovendien waardeer ik de inspanningen die zijn geleverd om hun communicatiekanalen te verbeteren. Duidelijke en transparante communicatie is essentieel voor elk bedrijf en het is geruststellend om te zien dat Regio Vastgoedbeheer stappen onderneemt om dit aspect van hun activiteiten te verbeteren. Hoewel er nog ruimte is voor verdere verbetering, ben ik oprecht onder de indruk van de positieve veranderingen die ik de afgelopen maanden heb gezien. Het is duidelijk dat Regio Vastgoedbeheer zich inzet voor een betere dienstverlening en een sterkere relatie met haar klanten. Een pluim voor het team voor hun inspanningen, en ik ben optimistisch over de verdere vooruitgang. ----------------------- 5 maanden geleden - 1-sterrenrecensie ------------------- Mijn ervaring is niet erg goed, omdat de interface tussen huurder en verhuurder zeer beperkt is. Uiteindelijk moet je alles rechtstreeks afstemmen met de verhuurder, want het is alleen maar opvang en verzending. WhatsApp-agenten zijn soms onbeleefd en vermelden dat het contact alleen voor noodgevallen is en zelfs als er sprake is van een noodgeval, wordt er geen escalatie of ondersteuning gegeven totdat het probleem is opgelost en de zaak is opgelost en naar de verhuurder is verzonden en daarna is gesloten... dus als huurder kunnen we de ontwikkeling en details niet krijgen, zoals wanneer er iets gaat worden opgelost, alleen maar dat de verhuurder op de hoogte werd gebracht... ik had eerlijk gezegd meer steun verwacht. Om niet oneerlijk te zijn, het bedrijf heeft een man genaamd Max van Santem en hij heeft inderdaad professioneel werk van hoog niveau geleverd. Als de geboden ondersteuning het niveau van Max zou zijn, zou de huurderservaring in ieder geval niet zo slecht zijn.