Sigrid G.
Supervriendelijk personeel
Niet geverifieerd
Welkom bij Callinghe Recreatiemakelaars, uw betrouwbare partner voor de aankoop en verkoop van recreatiewoningen in het prachtige Callantsoog en omgeving! Gevestigd aan het Dorpsplein 22-1, zijn wij al sinds 2000 actief in de onroerendgoedsector en hebben we een indrukwekkend aantal tevreden klanten geholpen bij het realiseren van hun woningdromen. Onze makelaars, Sandra, Anneke en Carlo, combineren uitgebreide marktkennis met een persoonlijke benadering. Dit maakt ons niet alleen toegankelijk, maar ook een deskundige gids in de wereld van recreatieve onroerende goederen. Wij begrijpen hoe belangrijk het is om een vakantiewoning te vinden die perfect aansluit bij uw wensen, en dat doen we met oprechte aandacht en zorg. Of het nu gaat om het kopen of verkopen van een huis, onze eerlijke en transparante werkwijze zorgt ervoor dat u altijd goed geïnformeerd bent. Met een gemiddelde beoordeling van 7.6 op Funda en Google zijn de stemmen van onze tevreden klanten het beste bewijs van ons succes. Van een fraaie verkooppresentatie tot een doordachte verkoopstrategie; ons team is er om u tijdens het hele proces bij te staan. Bovendien zijn wij gespecialiseerd in de verhuur van vakantiewoningen, waardoor we u een compleet pakket kunnen aanbieden. Laat ons u helpen om uw vakantiewoning te verhuren of om dat perfecte vakantiehuis aan de prachtige kust van Noord-Holland te ontdekken. Neem vandaag nog contact met ons op voor meer informatie of om ons volledige aanbod te bekijken. Met Callinghe Recreatiemakelaars bent u verzekerd van een professionele en persoonlijke ervaring!
Callinghe is beoordeeld met een 7.7 uit totaal 145 reviews
Supervriendelijk personeel
Wij hadden vakantiehuis de Blenck 3 in Callantsoog geboekt. Helaas was het een versleten en vies huis, dus zelfs de nieuwe badkamers hielpen niet. Stinkende afvoer in een badkamer en zilvervisjes. Keukenkastjes vies van binnen en van buiten, jaloezieën vies en gescheurd, enz. Er staken roestige spijkers uit het tuinhek en en en... Ik kan niet eens alles opsommen. We hebben een klacht ingediend bij het plaatselijke kantoor en ook foto's gestuurd... maar helaas kwam er geen reactie. Eerste en laatste keer geboekt.
Op 16 juli jl. had ik een accommodatie geboekt en betaald via Booking.com bij Callinghe vakanties voor de Vlijt First class studio’s te Texel voor de periode van 30 augustus jl. tot en met 1 september jl. Bij aankomst op 30 augustus jl. bleek dat Callinghe vakanties mijn accommodatie had geannuleerd. Er werd aangegeven dat mijn reservering een error reservering was. Dit betekende voor mij dat er geen boeking was, dus geen accommodatie. Het bedrag van de accommodatie was €249,50. Mijn vraag aan Callinghe vakanties is kan ik zo spoedig mogelijk mijn geld ontvangen, omdat ik geen gebruik had gemaakt van de hierboven genoemde accommodatie. Callinghe vakanties is niet van plan mijn geld terug te storten. Waarom weet ik niet. Ik krijg geen reactie meer van Callinghe vakanties. Ik vind dit zeer klantonvriendelijk.
Zeer goede service bij het overhandigen van de sleutels. Makkelijker kan het niet. Zeer behulpzaam omdat we de verkeerde lakens hadden en zij ons de juiste leenden. De accommodatie was geboekt via FEWO.
Het appartement vertoonde ernstige gebreken en verkeerde in slechte staat. Geen reactie op e-mail met klacht. Persoonlijk overleg bracht vriendelijke troost. Whatsapp ook mijn echte hulp. Bij vertrek werden de talrijke gebreken opnieuw op foto's getoond, en opnieuw was de vriendelijke geruststelling: "Ik zal zien wat ik voor je kan doen" - namelijk niets. We hebben vaak geweldige vakanties en geweldige accommodaties gehad in Julianadorp en Callantsoog, De Wijde Blick 110 was veruit de slechtste, de luidste boven de ingang van een leverancier aan de hoofdweg met een bushalte. Onze gereserveerde parkeerplaats werd twee keer gegeven met het nummer 110, en klachten van de andere eigenaar. De parkeerbox die eigenlijk bij het appartement hoorde kon niet gebruikt worden omdat deze smal was en je er zelfs met een kleine auto niet in kon komen. En ik vroeg naar een paar punten voordat ik boekte, anders zou ik een andere woning hebben gehuurd. Zelden ben ik zo geïrriteerd en zelden een slechte recensie gegeven, maar hier wordt het aangegeven en aantoonbaar gerechtvaardigd. Veel te veel geld voor een vervallen appartement met veel schade en gebrekkige service. Andere appartementen van andere eigenaren en makelaars in dit grote gebouw zijn waarschijnlijk in veel betere staat, zoals we de indruk hadden. Andere bureaus of verhuurders zorgen niet alleen voor u en schrikken u af. Of er is sprake van een krediet of wat dan ook als er meerdere legitieme klachten zijn. Dit was gewoon een rommelige vakantie. Zonde van het geld en de kostbare vakantiedagen.
Zeer "magere" keukenuitrusting (slechts 3 verschillende theelepels en 2 koffiemokken, voor een 4 tot 5 persoonshuis). Het huis was erg vies, servies en bestek niet afgewassen, bedden vies, douche niet schoon, overal haren en spinnenwebben... Nou ja, onverzorgde indruk, de voordeur ging heel moeilijk open of dicht. De bank was kapot (een hond had hem waarschijnlijk gepast) en de zonwering in de woonkamer kon ook niet dicht. De badkamer was lastig te betreden omdat de grootte van de douchewand simpelweg niet paste in deze "mini-kleine" badkamer. Ook de kasten in de slaapkamer gingen niet helemaal open, waarschijnlijk omdat de bedden ervoor stonden. Anders had het helemaal niet gepast. Het aantal en de indeling van de stopcontacten doet bijvoorbeeld begin jaren ’80 denken. Daarna gebeurde hier niet veel. We hebben eerder in Nederlandse appartementen verbleven, maar voor deze prijs kun je zeker iets beters vinden. Je merkt het vrij snel als huizen met een beetje liefde en een goed humeur zijn ingericht. Of niet, zoals bij ons. Wij komen niet terug.
Meest verschrikkelijke verhuurder ooit, onbeleefd, misleidend. Ons weekendje weg staat voor eeuwig ten boeke als grootste mislukking ooit
Ik heb via Callinghe meerdere malen vakantiehuizen in Callantsoog gehuurd en ben altijd zeer tevreden geweest. Het proces verloopt soepel, hele aardige medewerkers en heel snel geholpen als je vragen hebt. Altijd blij!? Ik kijk uit naar de volgende keer
Dit is de tweede keer dat we een vakantiehuis huren bij Callinghe en we zijn altijd zeer tevreden geweest. Elke keer verliep het boekingsproces heel eenvoudig en probleemloos. Toen ik de eerste keer een fout maakte met de gegevens, werd ik snel en vriendelijk geholpen. De medewerkers zijn aan de telefoon altijd erg vriendelijk en behulpzaam. De vakantiehuizen zijn schoon, netjes, voorzien van alles wat je nodig hebt en zeer comfortabel. We voelden ons zeer comfortabel en zouden graag terugkomen!
Zeer goed verhuurbedrijf. Vriendelijk, bekwaam, behulpzaam en meertalig. Ik voel me hier in goede handen.
Via Callinghe hebben wij een vakantiehuis in Callantsoog, Garnekuul 7, geboekt. Het huis had 2 slaapkamers en werd aangeboden voor 4 personen. Wij kunnen het huis niet aanbevelen. Er was minimale keukenapparatuur en de vaat was ernstig afgebroken. De koffiefiltermachine bracht net 2 koppen koffie bij elkaar, waardoor niet alle 4 de personen een kopje konden krijgen tijdens het ontbijt. Er was geen normale pan - er waren kleine en middelgrote pannen. Na ons overleg op het kantoor van Callinghe kwam de huiseigenaar de bodems van de potten opmeten met meetlint. Vervolgens stuurde hij deze foto's naar Callinghe en er kwam geen reactie meer. Het huis ligt direct aan de buitenrand van het vakantiepark en u kunt de straat horen. Wij hadden graag een woningtaxatie ingediend. De door Callinghe verzonden recensielink was echter niet beschikbaar. Toen ik ernaar vroeg, kreeg ik te horen dat er een nieuwe pagina was en dat de link niet meer zou werken. Daarom beoordeel ik op dit punt enerzijds het middelmatige vakantiehuis en anderzijds de behandeling van de medewerkers van Calllinghe. Er zijn andere vakantiehuizenbureaus die ik zou aanbevelen.
Zeer vriendelijke mensen
Via dit makelaarskantoor hadden wij een chalet in Callantsoog. Helaas was de Chalet Bello een regelrechte ramp en ook het bureau Callinghe was zeer onprofessioneel en klantonvriendelijk! We hadden geen verwarming of warm water in het chalet! Het toilet was vies, net als de lakens. En dat bleef de hele nacht totdat we de volgende dag verhuisden. Geen teken van hulp van Callinghe! We werden zelfs bedreigd aan de telefoon! Zeer slechte bemiddeling! Nooit meer!
Wij hebben hier ons vakantiehuis geboekt. Duinland 181. En ik moet zeggen dat het huis echt geweldig was. Komt overeen met de foto's. Er stonden zelfs verse bloemen op tafel toen we aankwamen. De keuken was van alles voorzien. De tuin was volledig omheind. Er was geen parkeerplaats direct op het terrein, maar om te laden en lossen kon je naar de tuin rijden en uitpakken. Er stond een grote bank en 2 extra fauteuils zodat je voldoende ruimte had om te zitten als er meer mensen waren. Er waren slechts twee van ons, dus het was geweldig voor ons. Er was voldoende opbergruimte in de badkamer. Er waren ook voldoende kapstokhaken in het huis. En genoeg lampen ook. Soms is er niet genoeg licht in de vakantiehuizen. De verwarming was eenvoudig te regelen met de thermostaat. 4 sterren ipv 5 omdat er 's nachts altijd een hard klikgeluid te horen was in de grote slaapkamer. Helaas ben je er wakker van geworden. Misschien was het de verwarming. Het geluid bleef komen en gaan. Het laminaat zag er wat ouder uit en de plank voor de spiegel in de badkamer was wat onstabiel. De tv was een beetje klein, maar dat kan onze persoonlijke voorkeur zijn. Maar we zouden het huis zo weer boeken.
Ik heb daar een vakantie geboekt voor mijn schoonmoeder. Alles verliep heel goed. Vriendelijk en bekwaam.
alles werkte heel soepel
Mijn partner, mijn hond en ik huurden een kleine "hut" voor een week. De sleutels werden overhandigd, maar de eerste keer was het lastig om het pand te betreden omdat de slagboom het kenteken twee keer niet herkende. Ga dus twee keer terug naar de receptie. We moesten twee keer door het kamp rijden omdat het huisnummer moeilijk te zien was. De hut zelf is heel schattig (maar veel te klein voor 2 personen met bagage! Nauwelijks plek om je eigen kleding op te bergen), maar er zijn in de loop van de week toch een paar punten binnengeslopen, wat onaangenaam was. 1. Of je zweet 's nachts of je nodigt de muggen uit. Dat was verschrikkelijk! 2. Van buitenaf is het complex met weinig liefde bewaard gebleven. 3. Als het regent, wat we helaas 5 van de 7 dagen hadden, werd ALLES nat. Helaas kon je de deur niet openhouden, anders had het naar binnen geregend en dan de benauwde lucht, zoals hierboven al uitgelegd. 4. Helaas zitten er ook dode muggen aan de muren. Er zaten spinnenwebben en onder het bed en in de hoeken lagen stofmuizen met oud haar. Nou, ik heb ze zelf opgezogen. Gordijnen super vies! 5. Het is daar erg luidruchtig. We konden de buren het toilet horen gebruiken. Ik vond het ongemakkelijk om 's avonds tv te kijken of te praten. Over het algemeen was het OK voor een week. Maar ik wil daar niet nog een keer heen.
Zeer vriendelijke mensen daar en zeer behulpzaam!
Eerste en laatste keer via Callinghe. Dames aan de telefoon zijn keurig netjes, helaas dat hij die zich manager noemt, nog wat kan leren van zijn collega's. Meneer was niet erg gesteld op mijn gezeur m.b.t een item op de nota van €25 voor een schadeverzekering, hoezo schadeverzekering? Ik ben verplicht deze te nemen. Kreeg wel een alternatief €150 borg betalen en dan maar erop vertrouwen dat je de borg volledig terugkrijgt. Jammer dit soort verhuur bedrijven, die deze €25 ,vierduizend keer per jaar opstrijken, aldus de manager. Ga genieten van het mooie weer i. p.v. te klagen was zijn advies.
Ik heb de accommodatie SANDEPARK 66 geboekt via Callinghe. Gelukkig was het maar een week. Het huis verkeert in slechte staat. Er zijn veel dingen kapot en sommige dingen zijn erg vies. De omgeving van het huis verkeert in een zeer onverzorgde en vervallen staat. Voor de prijs is het een schande. De eigenaar heeft hier ooit, een tijdje geleden, geïnvesteerd en nu verdienen ze alleen maar geld. Ik zou deze accommodatie niet opnieuw boeken. Op een schriftelijke klacht per e-mail aan Callinghe werd niet gereageerd.
Fijn verhuurbedrijf, alles was zeer goed geregeld.
Wij waren altijd zeer tevreden! Vriendelijk personeel, goede service, geluk met het weer - wat wil je nog meer!
Lees vooraf beoordelingen! In oktober hebben wij via dit bedrijf een vakantiewoning geboekt en een aanbetaling gedaan. Om persoonlijke redenen kunnen wij niet op vakantie. Daarom hebben wij eergisteren geannuleerd. Vandaag krijgen we de annuleringsrekening, maar liefst 25% (400 euro) voor niets. Het appartement kan eenvoudig weer verhuurd worden. Ongelooflijk!! Handen af!
Geweldig verhuurbedrijf met vriendelijke mensen en goede service. Leuke vakantieplekjes!
Zeer vriendelijk advies
We hebben geboekt in oktober 2022. Toen we aankwamen kregen we de sleutel en ons beddengoed was in orde. Vervolgens werden we in de richting gestuurd waar ons vakantiehuis zou moeten staan. Het was er wel, maar het was bezet. De gasten vóór ons waren nog niet vertrokken. Ze wilden nog een dag blijven. Na 4 uur rijden kregen we in een café pannenkoeken aangeboden om de wachttijd tot het huis opgeruimd en schoongemaakt kon worden te overbruggen. De drankjes moesten we echter zelf betalen, maar dat kon in een kort gesprek verduidelijkt worden. De huiseigenaren waren erg vriendelijk. Het huis was ok. Ik kan me echter voorstellen dat het daar in de zomer erg warm wordt. Ik zou er niet meer verblijven Boek Callinghe. Ik miste vriendelijkheid. Ik voelde me nogal ongewenst.
Prachtig om te zien hoe Delfts blauw wordt gemaakt. Bijzondere historie en zeer de moeite waard
Huisje gehuurd via deze maatschappij. Het huis zelf was zeker netjes maar alle rompslomp moet een stuk beter kunnen. Handdoeken welke je los moet bestellen zijn oud en dun €9,50 pp voelt dan als veel geld. Bewust voor een groter huisje met 4 bedden gekozen. Voor 13,50 pp bedlimmen besteld, zijn er maar 2 sets voor 2 tweepersoonsbedden dus. 27,50 voor een linnenset is zwaar overdreven en waarom moet iedereen een bed delen? Borg was €400 deze krijg je na 2 weken terug als alles goed blijkt. Deze controle ben je zelf niet bij, dus maar hopen dat alles goed is. Het huisje was erg netjes maar er waren maar 6 messen aanwezig. Dit terwijl er wel 30 vorken en lepels zijn. Wij sliepen in Julianadorp dus voor het halen en terugbrengen van de sleutel moet je eerst nog 15 minuten rijden. Reactie op bericht van de eigenaar: We hebben zeker dezelfde avond nog gebeld over het linnengoed. Er is toen na een telefonische discussie een "extra" set gebracht. Ik begrijp dat jullie zelf niet het linnengoed controleren, daar is een review handig voor.
Een prachtige stad met veel vakantiehuizen, ik kan het ten zeerste aanbevelen
Zeer vriendelijk personeel
Zeer professioneel en vriendelijk!
De accomedatie was goed, maar de service van Callinghe matig.
Alles perfect
Goede ervaring. Soepele incheck en uitcheck. Vriendelijke klantenservice. Een fijne vakantie gehad in Eureka bungalowpark.
We ontdekten julianadorp bij toeval en boekten ons eerste appartement via callinghe, waren zeer tevreden en vorig jaar waren we er twee keer en dit jaar hadden we helaas maar één boekingsgat, maar alles was weer geweldig! Snelle, ongecompliceerde boeking, check-in/out helaas alleen mogelijk in callantsoog (punt van kritiek onzerzijds), WHG top, team callinghe top, problemen en vragen werden direct beantwoord en opgelost.... hartelijk dank aan het team callinghe!! !!!! Wij kijken nu al uit naar de volgende reis naar Julianadorp
Zeer ongecompliceerd en vriendelijk. Gemakkelijk communiceren in het Duits.
Goed en dicht bij het strand, helaas is het een beetje oud en heeft het een paar schoonheidsrestauraties nodig
Sandra is een zeer kundige en aardige schilder.
Super aardige medewerkers en goede service
Ongezellige plek, nooit meer! Wij hadden in 2020 al voor een week een appartement in Callantsoog geboekt via Callinghe en konden niet aankomen omdat we na aankomst in Duitsland 14 dagen in quarantaine zouden moeten zitten. We moesten de volledige prijs voor de boeking al betalen en er was geen mogelijkheid tot uitstel. Nu hadden we nog 6 dagen geboekt in Callantsoog en helaas testte ik 2 dagen ervoor positief. Ik nam opnieuw contact op met Callinghe en vroeg om uitstel naar een daltijd en een ander appartement zou geen probleem zijn geweest - kansloos! In plaats daarvan werd mij gevraagd hoe erg mijn coronaziekte was en of ik nog wilde reizen. Wat een schande! In totaal hebben ze nu € 1.400,- bij ons geïnd en hebben ze nooit enige service verleend.
Ik kan het alleen maar aanbevelen, geweldig, bekwaam en snel advies
😀 …
Zeer leuke kleine plaats! Geweldige stranden!
Ik heb zonder problemen om 3 betalingen gevraagd👍👍💐 …
Indien er vanwege corona reisbeperkingen zijn, kunt u niet omboeken en krijgt u uw geld niet terug. Reden: Corona is al 1,5 jaar bekend.
De plaatsing verliep (bijna) soepel. Bij communicatie via e-mail en telefoon was er alleen afwijkende informatie over de sleuteloverdracht. Anders was boeken eenvoudig. Ook het Chalet Guus op Texel was heel mooi en modern ingericht -de ingang is gemakkelijk te missen -Het openen en sluiten van de deur is een ramp -Je moest het bed zelf opmaken en weghalen -Een week lang was er slechts één handdoek en badhanddoek - het bed en de open kast waren stoffig - de ketel verkalkt - Potten verouderd - geen zeep, afwasmiddel, weinig toiletpapier - gewoon slecht uitgerust. Uiteindelijk was ik teleurgesteld dat we nog zoveel moesten kopen en schoonmaken. Voor een appartement/kamer kost dat meer dan €100 per nacht.
De medewerkers zijn erg vriendelijk, super behulpzaam en bekwaam 👍👍👍👍 …
Na al dat heen en weer hebben we een goede oplossing gevonden nadat iedereen het moeilijk had vanwege de Coronacrisis. Wij kijken uit naar volgende week en hopen na onze vakantie een positieve recensie te kunnen achterlaten. Groeten uit Leipzig
Prima service, ook buiten openingstijden geen probleem
Aardig en vriendelijk.
Mooie vakantiehuizen in Noord-Holland aan een geweldig strand. Ieder jaar opnieuw. 😀 …
We boekten ongeveer 10 jaar geleden bij Callinghe en waren altijd tevreden. Ook dit keer werden we tijdens een spontane korte vakantie, vrijdag-maandag, snel geholpen. In het huis "de Wijde Blick" woonden wij in appartement 2.08 en troffen een schoon, ruim appartement aan. We mochten zelfs twee uur eerder naar binnen omdat alles klaar stond. Het enige wat ontbrak was de informatie over de maat van de dekbedden, er ligt maar één groot dekbed per tweepersoonsbed en daar was ik met mijn "normale maat" beddengoed niet op voorzien. Het uitzicht op de duinen is prachtig, maar de straat is erg luidruchtig. De volgende keer zou ik liever de andere kant kiezen, maar daar kan het team van Callinghe niets aan doen.
Ik reis al ruim vier jaar via Callinghe naar Groote Keeten. Goede verzorging, altijd vriendelijk en behulpzaam
Vakantie zoals jij dat wilt. Callantsoog is een religie 💗 …
Duitstalig, zeer vriendelijk, goed gestructureerd.
Grote teleurstelling!! Boek hier nooit meer!! Voor de boeking op 20 november was alles heel vriendelijk en met informatie dat een vakantie in 2021 zeker mogelijk moest zijn en dat ze er alles voor zouden doen. De NL overheid wil nog steeds geen toeristen uit D. Ook geldt er een dringend quarantaineadvies en een quarantaineplicht bij terugreizen naar D (incidentie NL is bijna 300!!) Daarom wilden wij omboeken voor najaar 21 of zomer 22 - NIET MOGELIJK!! Totaal inflexibel! Heeft geen antwoord gegeven op e-mail; zeer onvriendelijk aan de telefoon en weggepoetst: dan moet je gewoon opzeggen! Het is ons nu gelukt - annuleren kost bijna 500 euro! Conclusie: boek hier niet!!! Ze zijn niet flexibel en onvriendelijk; heb geen begrip in deze situatie - lees de voorwaarden!! Ze houden zich hier 100% aan - geen annulering mogelijk tenzij de grenzen gesloten zijn!!
Ik zal hier nooit meer boeken. We wilden de zomervakantie van 2021 die we vóór Kerstmis hadden geboekt - vanwege Corona - omboeken naar het najaar of volgend jaar omdat de cijfers in Nederland niet goed zijn en we in Duitsland in quarantaine moeten. Wij zijn nog niet gevaccineerd. De website adverteerde en adverteerde toen we in 2020 boekten dat een vakantie in Nederland in de zomer van 2021 waarschijnlijk mogelijk is - maar gezien de cijfers is dat niet mogelijk. Lt. De Nederlandse regering wil dat “Duitsers ook thuis blijven”. Dat begrijp je. Maar dan verwacht ik ook een concessie van de verhuurder - wij kunnen er niets aan doen - hij ook niet - maar dat betekent dat hij alleen de borgsom heeft en ontevreden vakantiegangers die niet op vakantie kunnen. Hoe inflexibel ik dit bedrijf ook heb ervaren... en nog steeds onvriendelijk aan de telefoon... ik ben echt boos. Ze hebben helemaal niet geprobeerd een alternatieve datum te vinden. Je werd weggepoetst. Wij zouden relatief flexibel zijn geweest. Pure oplichterij - de borg van bijna 500 euro is weg. Wij waren graag op vakantie gegaan in Callinghe en betaalden de overige 1500 euro in ruil voor een vakantiebijslag.
Altijd betrouwbaar door de jaren heen en behulpzaam bij problemen. Mensen kennen elkaar en hebben altijd een competente contactpersoon.
De service tijdens de Corona-periode viel tegen. Hoewel we onze paasvakantie naar het najaar konden verplaatsen, mochten we geen andere accommodatie kiezen.
Zonder Corona was alles nog beter en mooier geweest!!!
Moet ik, gezien de cijfers, zonder twijfel mijn vakantie in Callantsoog doorbrengen? …
Alles prima
Vorig jaar waren wij zeer tevreden over ons appartement in Julianadorp. Dit jaar zag het er vanwege Corona heel anders uit: we konden tijdens de herfstvakantie niet naar Noord-Holland reizen omdat het een risicogebied is en we na de …
Alles geweldig
Wij zijn zeer tevreden!!!
We zijn tot nu toe absoluut tevreden over Callinghe. Tot nu toe hebben we altijd geluk gehad met onze vakantieappartementen. Ze waren erg schoon en kwamen overeen met de beschrijving. De boekingen verliepen snel en de dames in het …
Eventuele problemen met de FW - hier WC - worden snel opgelost.
Het gehele personeel is aardig, vriendelijk en zeer behulpzaam. Na ongeveer 40 vakanties nog nooit iets te klagen gehad. Ga zo door. …
Het is uiterst twijfelachtig om boekingen in deze tijden niet terug te betalen. Ook de mogelijkheid om een voucher te krijgen die slechts tot het einde van het jaar geldig is, is onaanvaardbaar, net zoals het in rekening brengen van een …
Wij huren al enkele jaren bij Callinghe in de Wijdeblick. Altijd goed geholpen.
In tijden van Corona is Callinghe absoluut klantonvriendelijk: het verzoek om de geplande reis in december te mogen uitstellen vanwege de reiswaarschuwing werd afgewezen omdat de reisdatum pas geldt na het huidig aangegeven einde van de …
we hadden voor de WoE van 30 september. - 4 oktober een vakantiehuis geboekt voor 6 personen. Vanwege de classificatie als risicogebied (Noord-Holland) en de daarmee samenhangende verplichte quarantaine bij terugkeer wilden wij dit …
Fijne communicatie, vriendelijk en zorgzaam. Behulpzaam aan de balie in Callantsoog. In ons huisje warmde het onhoudbaar op, Callinghe bezorgde een ventilator. Relaxed over klein serviesgoed dat sneuvelt, konden we gewoon zelf vervangen ipv afrekenen.
Niet aanbevolen! Afspraken worden niet nagekomen. Speciaal voor de woning aan de Ruighe Hoeck 7 zijn wij naar Noord-Holland gegaan. Ik had vooraf uitdrukkelijk aan de makelaar van Callinghe gevraagd of wij dit direct op de kijkdag konden …
Wij verbleven in juli met 3 personen op Bungalowpark de Zandloper. De borgsom dient u twee weken na vertrek te retourneren. Vier dagen na vertrek telefoon: er zitten geen planken in de koelkast en een krukje op het terras is kapot. De …
Helmut Schmidt zei ooit dat het ware karakter in een crisis aan het licht komt. Helaas is dit in het geval van Callinghe verhuur geen goede keuze! …
We hebben onterecht onze borg in z'n geheel niet terug ontvangen. Het gaat om een bestaande vlek op de tafel, een bestaande beschadiging aan de bank etc. Callinghe heeft geen check in en check out gedaan. Let op! Dit lijkt op een verdien model.
Helaas kan het bedrijf Callinghe, en vooral directeur C. Petrus, niet worden aanbevolen als zakenpartner. De verkoop van ons chalet is heel snel gegaan, bijna té snel, en de …
Het bedrijf Callinghe heeft ons uitstekend geadviseerd bij de aankoop van een vakantiewoning en heeft ons begeleid tot aan de notarisafspraak. Ook het verhuurproces is zeer goed geregeld en als er problemen zijn, wordt er direct hulp geboden.
Super aardig, vriendelijk team! Appartement was geweldig! we komen terug!
alles ok😎👍geweldig huis (Park Duinland 114) met een hek eromheen zodat onze hond niet naar de buurman kan sluipen. Achter het huis loopt een beekje met muggen en een wandelveldje, dat moet natuurlijk nog neem een tas mee.☝️Het was hier …
Probleemloos boeken, vriendelijke service aan de telefoon en in de winkel. Altijd zeer betrokken bij al onze vragen en zorgen!
Met z'n zessen brachten we vier dagen door in een vakantiehuis. Het huis ligt dicht bij de zee (2 min. rijden/10 min. lopen) en bevindt zich in een rustige nederzetting met vakantiehuizen. …
Wat een servis top
Echt erg dus! Meerdere telefoontjes, meerdere e-mails, we zijn er zelfs nog een keer naartoe gegaan omdat we interesse hadden in een woning. Altijd hetzelfde... erg druk, we geven alles door, de makelaar neemt contact op. NEE! 👎 hij neemt gewoon NOOIT contact op! Niet aanbevolen! Slechte prestaties!!! …
Al jaren vriendelijke service!
We hebben een chalet gehuurd in Campanula Park. Het is niet aan te raden. Ze beweren dingen die niet waar zijn om de borg in te houden, bijvoorbeeld gaten in de vloer branden, ook al zijn we niet-rokers en hadden we niet eens een aansteker. …
Prima appartementen voor de verhuur. Vriendelijk personeel. Goede service.
Alles is geweldig! Zeer vriendelijk en geduldig.
Wij hebben een vakantiehuis gehuurd. Voor de basisschoonmaak werd 50 euro in rekening gebracht. Toen we aankwamen was het vakantiehuis vies. Het toilet was niet schoongemaakt, de tafel in de woonkamer was plakkerig, het tuinmeubilair en de barbecueplaats waren vuil. Anders was het prima.
We hebben op oudejaarsavond 2017/18 fondue aan de huiskamertafel klaargemaakt, zoals we 15 jaar eerder hadden gedaan, maar per ongeluk een brandalarm geactiveerd en daarvoor een rekening ontvangen waarvan het bedrag ons niet werd verteld. …
Een kantoor met oog voor de klant. Wij waren op zoek naar een recreatiewoning en zijn uiterst correct geholpen ondanks dat we uiteindelijk niet bij deze makelaar gekocht hebben. Dat lag niet aan de makelaar maar aan het op dat moment voorhanden aanbod
Voldoet gewoon aan de minimale eisen! Typische online verhuur! Wij raden particuliere verhuurders duidelijk aan! …
Zeer aardig personeel, verhuren nette en goede huisjes, helpen je graag, spreken naast Nederlands ook Duits en Engels
Ons huis was prachtig en heel dicht bij het strand
Resultaten zijn gebaseerd op de laatste 12 maanden.
Te koop: 24
Verkocht: 38
Aangekocht: 0
Verhuurd: 0
1759NB Callantsoog
€ 209.000,00
1753GD Sint Maartensvlotbrug
€ 179.000,00
1781DN Den Helder
€ 249.000,00
1759XA Callantsoog
€ 865.000,00
1759HB Callantsoog
€ 425.000,00
Callinghe is actief in de volgende werkgebieden:
Locatie van Callinghe
Makelaars in de omgeving van Callantsoog
Adres: Dorpsplein 22 1, Callantsoog
Transacties: 62 in de afgelopen 12 maanden
Beoordeling: 7.7 / 145 reviews
Adres: Marsdiepstraat 176, Den helder
Transacties: 38 in de afgelopen 12 maanden
Beoordeling: 8.9 / 40 reviews
Adres: Handelsstraat 2, Schagen
Transacties: 169 in de afgelopen 12 maanden
Beoordeling: 9.8 / 65 reviews
Adres: Middenweg 159 a, Den helder
Transacties: 229 in de afgelopen 12 maanden
Beoordeling: 9.4 / 78 reviews
Adres: Kroonstraat 34, Den helder
Transacties: 65 in de afgelopen 12 maanden
Beoordeling: 9.8 / 42 reviews
Adres: Paardenmarkt 45 A, Schoorl
Transacties: 32 in de afgelopen 12 maanden
Beoordeling: 9.8 / 98 reviews
Adres: Wijdenes Spaansweg 55, Breezand
Transacties: 189 in de afgelopen 12 maanden
Beoordeling: 9.4 / 59 reviews
Adres: Herenstraat 11, Schagen
Transacties: 187 in de afgelopen 12 maanden
Beoordeling: 9.1 / 107 reviews
Adres: Harmenkaag 1, Schagen
Transacties: 138 in de afgelopen 12 maanden
Beoordeling: 9.1 / 111 reviews