Max Synilo
Zeer slechte klantenservice voor een premium prijs. Vorig jaar hebben we ons de hele zomer geruïneerd omdat we afhankelijk waren van hun verplichtingen met betrekking tot de opleveringsdata van projecten. Moest opnieuw onderhandelen over alle daaruit voortvloeiende werkzaamheden, d.w.z. dakrenovatie, terrasbouw, steigerbouw, buiten- en binnenschilderwerk. Zeer slechte communicatie. BEWERKING: Ik zie dat de Eigenaar in zijn reactie materiaalleveranciers de schuld gaf, wat niet waar is. Ik heb e-mails waarin wordt vermeld dat de houtbewerkingsspecialist zojuist hun bedrijf heeft verlaten. Het project moest worden uitgesteld, wat gevolgen had voor alle andere projecten. Ik moest de hele renovatie van de andere delen van het gebouw opnieuw plannen, plus het schilderen van de ramen in de late herfst, tijdens het regenseizoen, in plaats van in de zomer. Het rameninstallatieteam verliet het huis in een puinhoop, alles bedekt met stof en vuil. Toen ik vroeg naar schoonmaak en preventieve maatregelen, zoals dat normaal gesproken hoort te gebeuren, was het antwoord: "wij zijn geen schoonmaakbedrijf maar bouwers."