Yulia Verbylo
Interhouse makelaars
Niet geclaimed
Bij Interhouse Hilversum begrijpen we dat de stappen die je zet op de woningmarkt bepalend zijn voor jouw woongenot en toekomst. Met een frisse en professionele aanpak staan onze makelaars voor je klaar om jou door het gehele proces te begeleiden. Hoewel het aantal transacties momenteel beperkt is, benadrukt dit juist onze toewijding aan kwaliteit boven kwantiteit. Bij Interhouse Hilversum hechten we veel waarde aan persoonlijke aandacht en dienstverlening die volledig is afgestemd op jouw wensen. Ons team beschikt over een scherp oog voor detail en staat altijd klaar om je te ondersteunen bij het kopen of verkopen van jouw woning. We zijn trots op onze transparante werkwijze en de zorg die we besteden aan elke klant. Ook al zijn er momenteel geen reviews zichtbaar op Funda en Google, we moedigen je aan om onze dienstverlening zelf te ervaren. Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel en we zijn voortdurend bezig om onze diensten te verbeteren. Vind je het tijd voor een nieuwe stap in jouw wooncarrière? Bezoek ons op ons kantoor in Hilversum of neem vrijblijvend contact met ons op. Ook zonder specifieke informatie over huidige aanbiedingen en specialisaties, willen we je hartelijk uitnodigen om de mogelijkheden met ons te bespreken. Jouw droomwoning kan dichterbij zijn dan je denkt - laat ons je helpen die droom werkelijkheid te maken! Kies voor Interhouse Hilversum – jouw betrouwbare partner op de woningmarkt.
Interhouse makelaars is beoordeeld met een 7.9 uit totaal 45 reviews
‼️ VERMIJD INTERHAUS TEN ALLEN KOSTE! ‼️ Ik wil iedereen waarschuwen voor huren via Interhaus. Mijn ervaring met hen was een regelrechte nachtmerrie. Ik ben verhuisd uit een woning in Hilversum, Simon Stevinweg 44. Nadat ik een maand had gewacht op mijn borg (die bijna € 2000 bedroeg), kwam de verhuurder plotseling met een aantal belachelijke extra kosten. Zonder enige uitleg of bewijs werden mij belastingen en vervanging van sloten in rekening gebracht. Tot op heden heb ik geen facturen of documentatie ontvangen die deze "kosten" rechtvaardigen, maar er werd € 500 van mijn borg afgetrokken! Ik heb slechts € 1500 ontvangen, terwijl ik het appartement in perfecte staat had achtergelaten. Dit soort gedrag van de verhuurder, gecombineerd met het totale gebrek aan ondersteuning van Interhaus, is onacceptabel. Als je waarde hecht aan je geld, tijd en gemoedsrust, BLIJF DAN WEG BIJ INTERHAUS!
Wat een ongelooflijk slechte ervaring met deze makelaardij! Ze maken eerst loze beloftes en geven je hoop, om je vervolgens keihard in de steek te laten met de meest belachelijke excuses. Ons gezamenlijke inkomen van €8000 per maand zou zogenaamd niet genoeg zekerheid bieden voor een woning van €2000 per maand? Wie geloven ze eigenlijk dat ze voor zich hebben? Dit voelt overduidelijk als een slap excuus om ons af te wijzen, terwijl ze eerst heel enthousiast doen om je binnen te halen. Daar komt nog bij dat de medewerkers ronduit arrogant en respectloos zijn (Naomi Wallet 🤢). Het zijn jonge meiden die zichzelf enorm overschatten en duidelijk geen idee hebben hoe je fatsoenlijk met mensen omgaat. Hun houding was vanaf het begin onprofessioneel en uit de hoogte, alsof ze beter zijn dan hun klanten. Het hele proces was een verspilling van onze tijd en energie. Ik raad iedereen ten zeerste af om met deze makelaardij samen te werken. Ze zijn oneerlijk, niet te vertrouwen en laten zien dat ze geen respect hebben voor hun klanten. Zoek alsjeblieft een andere makelaar die wel begrijpt wat professionaliteit betekent.
We verhuisden naar een gemeubileerde woning die 1) niet schoongemaakt was (poepvlekken op het tapijt die er met één tapijtreiniging weer uitgingen, kapot speelgoed in glaswerk en servies, stapels papier en vuil onder meubels, poepvlekken in toiletten, enz. (ik kan nog wel even doorgaan) 2) kapotte apparaten had (wasmachine/droger niet goed aangesloten waardoor de vloer onder water liep, vriezer boven kapot, vijverpomp kapot) 3) kapot meubilair had (commodes volledig instabiel en omvallend/wiebelig, gebroken en gebarsten borden en glazen die geen vloeistof vasthouden, veren van de voetenbank volledig verdwenen en geen gewicht kunnen dragen, tapijt op de trap niet goed vastgemaakt aan de trap waardoor er slip- en veiligheidsproblemen ontstonden, enz.) 4) niet-werkende elektriciteit had (meerdere stopcontacten werkten niet, de ventilatie in de badkamer werkte niet waardoor alarmen afgingen na warme douches) 5) een slechte overdracht had (op de foto stonden 4 sets sleutels, wij kregen er meer dan 50 zonder informatie of labels). We vroegen om instructies voor de open haard en antwoordden met "hout". 6) Er lag rommel. We openden lades en vonden kapotte zonnebrillen, hoeden die duidelijk al jaren niet meer gedragen waren, Tupperware die niet in elkaar paste, enz. 7) De spullen die op beide foto's van de woning stonden (die genomen waren vóór de laatste keer dat we ons realiseerden dat we het huis hadden gekocht) en de inspectie door onze makelaar waren veranderd, waardoor de inrichting niet was wat we verwacht hadden. Alle tv's waren weg, een bureau was weg, een eenpersoonsmatras was achtergelaten zonder bedframe, enz. De communicatie van het makelaarskantoor, Interhouse, was niet optimaal. Als we een defect melden, zeggen ze dat nog nooit iemand dat probleem had gehad. Bij de check-in was duidelijk geen van de stopcontacten getest. Ze doen dit ook af als gebreken in de huurvoorwaarden, ondanks dat ze adverteren met een gemeubileerd huis. Ik raad op dit moment af om via hen als vertegenwoordiger te huren als je een soepel proces wilt. Ik zal mijn bericht aanpassen als er de komende twee jaar verbetering optreedt. Mocht je toch via hen moeten huren, documenteer dan alles per e-mail en dwing hen om aanvullingen toe te voegen aan hun check-in foto's. Probeer elk stopcontact en elke schakelaar. En als ze je "vragen" of ze iemand kunnen sturen, dan vragen ze dat niet en hebben ze het al gestuurd. Dat is behoorlijk irritant en een gebrek aan respect voor persoonlijke ruimte en tijd.
Ze bieden simpelweg niet de diensten aan die duidelijk op hun website worden geadverteerd. Dat is absoluut oké, maar waarom misleidende informatie verstrekken en potentiële klanten negeren? Toegevoegd: Reagerend op de reactie van de eigenaar - deze dienst, gekopieerd/geplakt van de officiële website: INTERHOUSE OPDRACHT OM EEN HUURWONING VOOR U TE VINDEN U bent op zoek naar een woning die perfect bij u past. Zodra u deze heeft gevonden, wilt u er zeker van zijn dat u deze kunt huren tegen gunstige voorwaarden en met de juiste huurovereenkomst. Dit kan lastig zijn in een hectische en vaak onbekende huizenmarkt waar de vraag groot is en woningen schaars. Het vereist kennis, snelheid en het juiste netwerk om de juiste woning te vinden en te huren. Zelfs als u erin slaagt de juiste woning te vinden, is het proces nog niet ten einde. Hoe zorgt u ervoor dat u de woning krijgt en hoe kunt u er zeker van zijn dat de voorgestelde voorwaarden en de meegeleverde huurovereenkomst eerlijk en correct zijn?
slechtste ervaring ooit! Ik heb het huis ruim een maand geleden verlaten en ze blijven geld van mijn borg afschrijven voor de kosten die ik niet eens begrijp. De kosten zijn enorm en er zijn geen details en als ik om details vraag, geven ze geen uitleg. Het lijkt erop dat de verhuurder zijn huis probeert te renoveren met mijn borg. Ik weet niet eens zeker of ik mijn aanbetaling terugkrijg. Ik moest naar een politiebureau gaan, contact opnemen met een advocaat en vervolgens contact opnemen met een deurwaarder. Ze sturen mij steeds kosten voor een klusjesman die nog geen 1000 euro bedragen voor dingen die hij gaat repareren terwijl hij het allemaal in één keer in één dag zou kunnen doen. En als ik hen details vraag, vertellen ze mij niets; slechtste bureau ooit. wees heel voorzichtig, ze zullen je beroven!! en u hoort nooit meer iets over uw storting. Op de dag van vandaag ontvang ik nog steeds facturen voor "klusjesmanwerk" voor "diverse taken" die elk 300 euro kosten en ik begrijp niet waarom hij het niet allemaal in één keer gaat doen. Ga nooit naar dit bureau, je krijgt nooit je geld terug. Ik vroeg hen waarom de schoonmaakdiensten 380 euro kostten, terwijl het 35 euro/uur is en je wettelijk niet eens iemand 10 uur kunt laten werken... ze bleven vaag over kattenhaar. dat ze de lakens naar een wasserette moesten brengen. huh....en dat is 380 euro....ja, en toen probeerden ze mij te laten betalen voor een matras waar ik niet eens op heb geslapen!!!! Ik vroeg ze foto's voordat ze ze niet konden geven, dus blijf er gewoon vanaf, anders krijg je nooit je geld terug.
Slechtste ervaring. We kregen onze huurwaarborg niet terug na het overhandigen van de woning. We wachten nog steeds, al zes maanden. Tijdens de eindinspectie (voordat we vertrokken) bleef de verhuurder wijzen op gebreken in de woning die er al waren voordat we verhuisden. Interhouse had vooraf foto's gemaakt van de genoemde gebreken, maar de eigenaar geloofde om de een of andere reden niet in die foto's en Interhouse hielp niet om dit op te lossen. De verhuurder vroeg om een extra maand huur, ondanks dat ik hem de afgesproken opzegtermijn van een maand had gegeven. Toen ik de situatie aan Interhouse uitlegde, gaven ze toe dat ik gelijk had, maar kozen ze later toch de kant van de verhuurder (uiteraard, omdat hij hun klant is). De verhuurder en Interhouse zitten hier samen in.
Top makelaar. Naomi heeft me erg goed geholpen. Keep up the good work Interhouse.
Goede service, afspraak is afspraak.
tweede keer via Interhouse. Ik raad het aan gaat ook echt snel. Dank jullie wel!
Erg fijne ervaring gehad! Nogmaals bedankt voor alles! Helemaal top.
Er werken fijne en professionele mensen! Goede service!
Erg tevreden over de service en snelheid van Interhouse. Iedereen weet van elkaar waar ze mee bezig zijn en daarom hebben ze ook allemaal hun antwoorden paraat. Ik zou Interhouse zeker aanraden als tussenpersoon voor het huren van een huis/ appartement. Dankjulliewel!
De samenwerking met Debby van Sörnsen de Koste is erg prettig. ze communicatie verliep uitstekend en ik heb een mooie woning waar ik met plezier woon. Dankjewel Debby voor je vriendelijkheid ik voelde me gezien door je. Complimenten ook voor Interhouse!
Duidelijke afspraken, aardige makelaars en zeer goede communicatie!
Vorige week maandag gereageerd op een appartement in Hilversum. Diezelfde dag nog terug gebeld door Naomi van Interhouse met de mededeling dat ik in aanmerking kwam voor een bezichtiging. Precies een week later is het huurcontract getekend. Ontzettend fijn contact zowel per telefoon als mail. Meteen antwoord op je vragen. Gaven mij als nieuwe huurder een fijn gevoel. Jasper
Gewoon goed geregeld. Makelaars denken met je mee, en zorgen voor alles omtrent een fotoreportage, opname meterstanden e.d. Bovenal zijn ze eerlijk, geen shady achterdeurwerk.
Geweldige ervaring met Interhouse. Mijn vriend en ik vonden het huis dat we zochten en Nino was super behulpzaam en geduldig, beantwoordde al onze vragen en hielp ons! We raden Interhouse allebei absoluut aan iedereen aan, vooral voor expats! Superaardige mensen! :)
Beste bureau. Simpel gezegd! Ze nemen de telefoon direct op, spreken goed Engels en zijn super behulpzaam. Ik kan het van harte aanbevelen om met hen te werken.
Ik heb dit makelaarskantoor ingeschakeld om een appartement te huren. Ze werken erg goed en professioneel. Ze beantwoordden al mijn vragen snel en losten de problemen op. Het was een geweldige ervaring voor mij. Ik wil ook graag mijn speciale dank uitspreken aan Nino, die zo hard heeft gewerkt om mijn appartement te krijgen!
Snel, vriendelijk en professioneel!
Snel, adequaat en vakkundig! Het persoonlijke contact en meedenken van de medewerk(st)ers van Interhouse heb ik als zeer prettig ervaren! Blij met de keuze om met hen in zee te gaan!
Hele slechte ervaring met deze makelaardij. Huis werd vies opgeleverd. Er werd geen check gedaan voordat wij de sleutels kregen. Ook bij check out de verzekering gekregen dat het huis ontzettend schoon door ons was opgeleverd, na een maand werd er toch een bedrag onterecht ingehouden nadat het huis ondertussen door Airbnb was verhuurd. Nooit een reactie of excuus gehoord van Interhouse.
Zeer slechte ervaring als huurder. We gaven het appartement heel schoon terug, behalve dat er een heel klein zwart vlekje op de vloer zat. Dit had makkelijk verwijderd kunnen worden door het enige aangetaste houten onderdeel te vervangen. In plaats daarvan lieten ze ons geloven dat het onvervangbaar was en zelfs als dat zo was, zou de vervangende vloer een andere kleur hebben gehad. Daar lieten ze ons 750 euro voor betalen. Over het algemeen hebben ze me meerdere keren aangesproken alsof ik geen klant was (met sterke woorden en een krachtige stem). Ik raad dit bureau absoluut niet aan om een woning te huren.
Binnen een maand een perfecte woning in Hilversum. Communicatie zoals het moet zijn. Serieus, vriendelijk en een beetje humor. Debby en Carolijn hebben mij echt geholpen. Fijn! David
Als gastheer heb ik de diensten van dit bureau gebruikt om het huurcontract op te zetten en de check-in te regelen. Hun advies was erg nuttig en ze waren altijd makkelijk bereikbaar als ik vragen had.
Carolijn en Debby hebben een belangrijke rol gespeeld bij het vinden van het perfecte thuis ver van huis, met directe en duidelijke communicatie en een geweldige houding! Ze deden er alles aan om het me naar de zin te maken. Dankjewel Carolijn.
Snelle service, ben tevrede!
Het persoonlijk contact, oog en oor hebben voor de mens. Je bent geen nummer! Hebben weliswaar nog geen woning maar de behandeling door deze mensen is al 5 sterren waard! Top!
Zeer betrouwbaar makelaarskantoor voor plaatsen als Hilversum, Weesp en Almere. Uitstekende service en ondersteuning. Een echte aanrader!
Nette afhandeling
Als verhuurder heb ik alleen maar goede ervaringen met Interhouse. Snel schakelen, afspraak = afspraak en een goede dosis humor. Ik kan Interhouse aan iedereen aanbevelen.
Resultaten zijn gebaseerd op de laatste 12 maanden.
tekoop
9
verkocht
21
1349LD Almere
€ 935.000
1273RL Huizen
€ 409.500
1215PE Hilversum
€ 335.000
1363CC Almere
€ 445.000
1326PW Almere
€ 459.500
1215NS Hilversum
€ 359.000
3812KT Amersfoort
€ 495.000
1382MN Weesp
€ 849.500
3763ZM Soest
€ 419.500
1216HS Hilversum
€ 295.000
6717HJ Ede
€ 249.500
1221CB Hilversum
€ 305.000
1318JP Almere
€ 429.500
1222DK Hilversum
€ 249.500
1274NS Huizen
€ 324.500
8225LH Lelystad
€ 385.000
1363XA Almere
€ 295.000
3743EG Baarn
€ 485.000
1214LJ Hilversum
€ 915.000
1214CT Hilversum
€ 389.000
1214CT Hilversum
€ 299.000
1216EP Hilversum
€ 280.000
1315JK Almere
€ 289.500
1221GZ Hilversum
€ 329.500
1215GJ Hilversum
€ 649.000
1333JH Almere
€ 429.500
1221CM Hilversum
€ 335.000
3766XC Soest
€ 515.000
1211CX Hilversum
€ 229.500
1405HL Bussum
€ 395.000
Locatie van Interhouse makelaars
Interhouse makelaars is actief in de volgende werkgebieden:
Makelaars in de omgeving van Hilversum
Peerlkamplaan 10, Hilversum
10 transacties (12 mnd)
9.8 / 34 reviews
Transistorstraat 151, Almere
41 transacties (12 mnd)
9.9 / 56 reviews
Herenstraat 31, Hilversum
92 transacties (12 mnd)
9.8 / 108 reviews
's-Gravelandseweg 31, Hilversum
155 transacties (12 mnd)
9.5 / 103 reviews
Hilvertsweg 74, Hilversum
283 transacties (12 mnd)
9.3 / 199 reviews
Vaartweg 66, Hilversum
181 transacties (12 mnd)
9.4 / 92 reviews
Gijsbrecht van Amstelstraat 10..., Hilversum
69 transacties (12 mnd)
9.5 / 88 reviews
Gijsbrecht van Amstelstr 272, Hilversum
95 transacties (12 mnd)
9.4 / 86 reviews
Kerkbrink 35, Hilversum
99 transacties (12 mnd)
9.8 / 40 reviews
Neuweg 134, Hilversum
56 transacties (12 mnd)
9.6 / 66 reviews
's-Gravelandseweg 46 D, Hilversum
200 transacties (12 mnd)
9.1 / 110 reviews
's-Gravelandseweg 27, Hilversum
129 transacties (12 mnd)
9.6 / 31 reviews