Over Domica Venlo

Keulsepoort 18 Venlo, 5911BZ

Welkom bij Domica Venlo, dé ervaren verhuurmakelaar in het hart van Venlo! Gelegen aan de Keulsepoort 18, zijn wij toegewijd aan het bieden van deskundig advies en persoonlijke service voor zowel verhuurders als huurders. Al meer dan 20 jaar helpen wij particulieren en vastgoedbeleggers met het verhuren, beheren en huren van woningen, appartementen en studio’s. Onze makelaars kennen de lokale markt door en door en maken gebruik van ons uitgebreide netwerk om snelle en betrouwbare oplossingen te bieden. Wilt u uw woning verhuren? Laat ons het werk voor u doen. Dankzij onze grondige screening zorgen we ervoor dat u als verhuurder wordt gekoppeld aan de juiste huurder, zodat u met een gerust hart uw woning kunt verhuren. Voor verhuurders die het beheer van hun vastgoed willen uitbesteden, biedt Domica Vastgoedbeheer de ideale oplossing. Wij nemen het technisch beheer en het contact met huurders uit handen, waardoor u tijd en zorg bespaart. Bent u op zoek naar een nieuwe huurwoning? Domica Venlo heeft een breed aanbod aan huurwoningen en ons team staat klaar om u te begeleiden bij elke stap van het huurproces. Van de eerste bezichtiging tot het ondertekenen van het huurcontract, wij zorgen ervoor dat alles soepel verloopt. Met een gemiddelde beoordeling van 5,6 op Funda en Google, kunt u rekenen op onze betrouwbare en professionele aanpak. Bij Domica Venlo weten we dat persoonlijke aanpak en heldere communicatie essentieel zijn. Kom gerust langs voor een vrijblijvend gesprek of neem contact op om de mogelijkheden te bespreken. Wij staan voor u klaar!

Contact Domica Venlo

maandag: Gesloten
dinsdag: Gesloten
woensdag: Gesloten
donderdag: Gesloten
vrijdag: Gesloten
zaterdag: Gesloten
zondag: Gesloten
Google Logo
5.6 41

Certificaten, specialisaties, diensten en talen

Screenshot van de website van www.domica.nl

Alle reviews van Domica Venlo

Domica Venlo is beoordeeld met een 5.6 uit totaal 41 reviews

  • Google logo

    Tim

    2
  • Google logo

    Marcus Bruijn

    Ik heb mijn vorige apartement gevonden via Domica. Daarbij werd 425 euro in rekening gebracht voor een inspectierapport. Dit stelde echter niets voor; er werden fotos gemaakt en er werd een energieleverancier aanbevolen (hier heeft Domica mogelijk ook aan verdient). Gelukkig heeft de ACM aan de bel getrokken, en heb ik mijn geld terug

    4
  • Google logo

    Cesar Dominguez

    2
  • Google logo

    ogromnyleniwiec takitentaki

    Het is lang geleden dat ik erachter kwam waarom dergelijke plaatsen niet werden verwijderd, ik heb mijn tijd verspild

    2
  • Google logo

    Donder None

    2
  • Google logo

    Thomas Schotte

    Rekenen onterecht courtage aan. Negeren elk contact

    2
  • Google logo

    Alex Westhoff

    10
  • Google logo

    corine schollen

    10
  • Google logo

    Krzysztof Laskowski

    6
  • Google logo

    Joey Jansen

    Ze vragen contractkosten, communicatie is ruk en er wordt niets aan problemen gedaan maar je betaald wel serivekosten vet raar. Zelf reviews schrijven om de score hogere score te krijgen en dan ook nog jezelf complimenteren is erg zielig Nadia.

    2
  • Google logo

    Shan Ty

    2
  • Google logo

    Catalin Gemanaru

    10
  • Google logo

    Fjodors Skurladkins

    2
  • Google logo

    Kitty Herrikhuizen

    8
  • Google logo

    Sven

    Na enkele uren al reactie & binnen no time alles geregeld. Echt Top! Met veel dank aan Nadia voor de goeie service

    10
  • Google logo

    erol kranda

    10
  • Google logo

    Tenyo Petrov

    8
  • Google logo

    Annelies Siepel

    8
  • Google logo

    Di

    4
  • Google logo

    Prakash Thiruganasampantham

    10
  • Google logo

    Desiree Goerrissen

    Via hen een woning gehuurd. Pas op voor dit bureau en vooral de eigenaar - ze zijn onbeleefd, oneerlijk en willen alleen je geld, ongeacht of dat legaal is of niet - bijna crimineel. Onze ervaring; Helaas te veel geld overgemaakt. Had een doorlopende opdracht met het bedrag voor een volledige maand, maar hoefde slechts 2/3 van de laatste maand huur te betalen aangezien het contract op de 20e afliep. Vroeg hen om het terug te betalen. Ze houden gewoon het geld en worden uiterst onbeleefd als je ze eraan herinnert. Onnodig te zeggen dat ze ook gewoon deposito's behouden zonder enige uitleg. Je doet een inspectie en ze vertellen je mondeling dat alles in orde is - ze houden gewoon de aanbetaling en als je erom vraagt, geven ze nog steeds geen enkele uitleg / redenering - in plaats daarvan worden ze extreem onbeleefd. Ik doe mijn best om te geloven dat deze ervaring echt is, maar dat is het wel. Ik raad het ten zeerste af om via hen te huren of zaken met hen te doen!!!

    2
  • Google logo

    Wendy de Groot

    10
  • Google logo

    Laura Rooyakkers

    Domica Eindhoven is voor ons dé partner als het gaat om verhuur. De medewerkers van Domica brengen betrouwbare kandidaten aan en zorgen voor een snelle en correcte afhandeling.

    8
  • Google logo

    Carlos Escalofrío

    Na de afgelopen weken op zoek te zijn gegaan naar een fatsoenlijke woning, heb ik dankzij Domica eindelijk een plek gevonden. Na de bezichtiging is alles vlot verlopen en heb ik vorige week de sleutels ontvangen! Ze hebben zelfs mijn elektriciteit voor me geregeld, dus bedankt Nadia voor je hulp!

    10
  • Google logo

    Gent van Straat

    Uitstekend aan een woning geholpen door Domica, bedankt!

    10
  • Google logo

    Mouad&Paulien BenSmeu

    We zijn langsgeweest bij het bureau omdat ze niet hebben gereageerd op de e-mail die we eerst hebben verzonden. Toen we daar aankwamen, waren ze onbeleefd en leken ze helemaal niet open te staan ​​om ons te helpen. Ze vertelden ons dat het appartement waar we meer informatie over wilden, al verhuurd was. Hoewel het appartement tot nu toe nog steeds als beschikbaar op hun website stond. Hetzelfde geldt voor enkele van de andere plaatsen waar we naar vroegen. We betaalden € 40 als registratiekosten en kregen te horen dat we de rest van onze informatie moesten invullen via een e-mail die ze meteen zouden sturen. Toen we de mail (veel later) kregen werd ons gevraagd het inschrijfgeld nogmaals te betalen! Het lijkt erop dat de mensen die verantwoordelijk zijn om u te helpen, ons als klanten voor de gek houden.

    2
  • Google logo

    Linda Op den brink

    Heel slecht en zelfs tot aan oplichterij aan toe. Nooit meer doen aub.

    2
  • Google logo

    RauL anam

    Te dure studio's

    4
  • Google logo

    Richard Stuijt

    Alles is heel snel en soepel verlopen. Aardig en kundig personeel die graag de tijd nemen voor je.

    10
  • Google logo

    Oscar van Beek

    zeer slechte ervaring met domica. ik zou ze niet aanbevelen. enkele voorbeelden van mijn ervaring: - de genoemde huurprijs was exclusief bijkomende (verplichte) aankopen. bijv. een parkeerplaats. - ze brachten mij bemiddelingskosten / administratiekosten in rekening (wat illegaal is in nederland) = ik kreeg uiteindelijk mijn geld terug via een klein juridisch geschil. - Ik had 2 grote lekkages. één van hen veroorzaakte enige schade aan mijn bezittingen. het duurde ruim een ​​half jaar (!!) om dit geregeld te krijgen. - ze beantwoorden bijna nooit uw telefoontjes of e-mails. ik moest bijna altijd mailen + bellen + opnieuw bellen om wat informatie te krijgen. - om te kunnen wassen moet je wasmunten kopen van 2,50 eu per stuk (wat niet bij de advertentie vermeld stond)

    2
  • Google logo

    Joanna Teunissen

    Al 3 maanden opzoek naar een fatsoenlijk en betaalbaar appartement in Eindhoven, Domica heeft mij hierbij eindelijk kunnen helpen. Dankjewel Sven Langeberg!

    10
  • Google logo

    Paula Snoeren

    We hebben 1,5 jaar een woning gehuurd aan de gasthuizen in Nuenen via Domica. Voor aanvang zijn ze erg opdringerig als het gaat over het beslissen of je het huis wilt gaan huren of niet. Als je hebt besloten dat je dat wil, zijn ze erg opdringerig als het gaat over het betalen van hun fee, zonder dat je het huurcontract gezien hebt. Als je eenmaal betaald hebt, doen ze nog erg veel moeite om de borg te pakken te krijgen en de huur, maar daarna zijn ze niet meer thuis. Bij oplevering moesten we een inspectieformulier tekenen: je krijgt geen blauwdruk, en achteraf heb je geen poot meer om op te staan. Ook voor de eindinspectie geld dit: geen kopie gehad van het formulier. Bij ons besloot de eigenaar een waslijst aan zaken in kosten te brengen, die we bij aanvang niet hadden gekregen, ook al hadden geconstateerd, of gewoonweg al weg of kapot waren toen we het huis betrokken. Gelukkig hadden we de meeste zaken bij aanvang van de huurperiode al naar beheermaatschappij Vivenda gemeld per email. Echter, toen de eigenaar bleef zoeken naar een reden om de borg niet terug te betalen, heeft hij, met goedkeuring van Domica en de beheermaatschappij Vivenda, de gehele zolder opnieuw laten bekleden met peperdure vloerbedekking omdat hij een streep had gezien op de vloerbedekking… Hier kregen we in eerste instantie geen foto van, maar 4 maanden laten na dreigementen en wekelijks vele malen gebeld te hebben, wel. Het was nauwelijks te zien, ook door Domica was dit niet geconstateerd. Dus.. konden we fluiten naar onze borg… we hebben slechts een paar honderd euro terug gekregen op 1300 euro borg. Schandalig.

    2
  • Google logo

    Kiana Shirangi

    Slechtste huisvestingsmaatschappij ooit! gedrag is erg slecht en onbeleefd en service is geen. Het gaat hen alleen om geld en niet om het welzijn van de huurders. Eerst beweren ze dat ze verantwoordelijk zijn voor problemen in het huurhuis en dan ineens zijn ze er helemaal weg van. De huisbaas was niet gemakkelijk te bereiken en het enige wat ze van mij vroegen was verdomde papier tekenen en meer geld geven. Ik werd geestelijk en lichamelijk ziek door hun onverantwoordelijkheid en ik zal dit niet gemakkelijk vergeten.

    2
  • Google logo

    Thomasq J.

    Zeer misleidende informatie op hun eigen website en andere websites. Daarnaast proberen ze potentiële huurders onder druk te zetten met hun procedure.

    2
  • Google logo

    Nestor Hernandez Rodriguez

    Ik heb mij ingeschreven bij Domica om een ​​huurwoning te vinden. Ik betaalde 40 euro om toegang te krijgen tot het plannen van bezichtigingen, maar dat is nooit gebeurd. Geprobeerd om bezichtigingen te plannen of informatie te krijgen over verschillende eigendommen. Ze hebben nooit geantwoord of enige vorm van feedback gegeven. Ik vroeg hen waarom ik deze 40 euro precies betaalde, wat voor soort abonnement het was en of er een verlengingsschema was (staat nergens op hun webpagina). Ze antwoordden ook niet. U betaalt dus in principe uit het niets 40 euro kosten. Tegen de tijd dat u antwoord krijgt op een vraag over een woning of eindelijk een bezichtiging plant, hebben andere makelaars al contact met u opgenomen en een meer menselijke eigenschap aangeboden. Ze hebben óf niet genoeg middelen om hun bedrijf te ondersteunen óf het is pure oplichterij. Blijf weg. BIJGEWERKT: Ze hebben niet alleen niet geantwoord of enig antwoord gegeven op de bovenstaande uitleg, maar ze nemen ook wraak als u ontevreden bent over hun service. Ze hebben mijn account (waar ik voor betaald heb) zonder verdere kennisgeving verwijderd. Dit is het niveau van professionaliteit dat ze hebben. Je bent gewaarschuwd...

    2
  • Google logo

    Damian Santana

    8
  • Google logo

    Kees Hol

    De hierboven vermelde 1 ster is zelfs nog te veel . Komen de afspraken NIET na, en hebben hele mooie kleine lettertjes, alleen voor hun kleine lettertjes krijgen ze 10 sterren , want dat hebben ze juridisch goed dicht gespijkerd, ongeacht de afspraken die je met hun maakt en ook op het contract zet. Reactie op uw reactie, Jammer dat jullie de zaken verdraaien, maar ik had ook niet anders verwacht. Praten na het sturen van incasso's is wat mij betreft niet mogelijk, dat jullie er maar gelukkig mee zijn. Eerst een aanmaning sturen en dan pas een rekening zegt genoeg over jullie organisatie. Tegen toekomstige klanten zou ik zeggen kijk eens bij het programma radar of stegeman

    2
  • Google logo

    Simon in 't Hout

    8
  • Google logo

    Piotr Balcerowski

    bewerkt: Zelfs ik had een probleem met verschillende franchisenemers, Domica Eindhoven reageerde zeer snel en hielp me om de mensen te bereiken die ik zocht. Geweldige indruk!

    10
  • Google logo

    Kimberly Kluskens

    Vertrouwd verhuren en dan krijg je vervolgens een huisbaas die nooit berijkbaar lijkt te zijn. niet reageerd op mails en niet terug beld. En daarbij was het appartement totaal niet op orde!

    4
  • Google logo

    Rino Groenenberg

    Ik ben tevreden met de snelheid en het gemak waarmee Domica mijn aan mijn huidige woning heeft geholpen. Maar daar blijft het dan ook bij. Mijn woning heeft verborgen gebreken, waar ik niet van op de hoogte gesteld ben bij de bezichtiging en de indruk die ik van mijn mede huurders krijg is dat het de bemiddelaar er vooral om te doen is zo vaak mogelijk provisie op te strijken en dus het liefst zou zien dat ik (of mijn buren) zo vaak mogelijk verhuizen. Wil je dus ergens lange tijd gaan wonen, dan zou ik twijfelen of Domica voor jou de juiste partij is. Tevens wil ik aanmerken dat ik zo goed als geen reactie heb gehad van Domica over de melding van mijn geluidsoverlast, waarbij ze toch zeker goede banden hebben met de verhuurder en dus zeker wat moeite hadden kunnen doen.

    4

Woningaanbod Domica Venlo

Resultaten zijn gebaseerd op de laatste 12 maanden.

Te koop: 5

Verkocht: 0

Aangekocht: 0

Verhuurd: 0

Werkgebied Domica Venlo

Domica Venlo is actief in de volgende werkgebieden:

Vestiging op de kaart

Locatie van Domica Venlo

Gerelateerde Makelaars

Makelaars in de omgeving van Venlo