Huis te koop op Funda, geplaatst 2 uur geleden Gelijk bellen: dame aan de telefoon zegt dat ze 2 kijkdagen gaan hebben, maar dat ze agenda-technisch nog even moeten bepalenwelke dagen dat gaan worden. Ik bel u maandagochtend (het is vrijdag) gelijk terug om een afspraak in te plannen om te bezichtigen. Dan weten we precies wat de kijkdagen zijn. Maandagochtend bel ik zelf maar eens: oh nou, U kunt geen bezichtiging krijgen want de kijkdagen zijn vandaag en morgen en zijn al helemaal vol gepland.....HUH !??? Ik bel een makelaar die ons huis een aantal maanden geleden heeft getaxeerd. Kun jij misschien iets regelen voor ons. Hij ging meteen bellen met Met Ons, maar kwam er ook niet doorheen. Dan maar ff gauw een appje vanuit de makelaar naar Met Ons. Maandagmiddag belt Met Ons op. Er is een extra kijkmoment ingelast. Kunt u donderdagmiddag? Blij enthousiast kunnen wij natuurlijk wel. Woensdagmiddag kwart over 5 belt Met Ons op. Helaas moeten wij u meedelen dat er een bod is gedaan door iemand anders en dat de eigenaar hiermee verder wil onderhandelen. Wij moeten helaas de afspraak morgenmiddag afzeggen.... HUH...!???? Wij hebben het grote vermoeden dat wij in het ootje zijn genomen door Met Ons. Dat er vanuit hen gelogen is over het extra kijkmoment om ons (en de makelaar) maar lang genoeg aan het lijntje te houden. De kijkdagen waren gewoon alleen maar maandag en dinsdag..... En dat er alleen maar contact gelegd kan worden met een externe telefooncentrale die ons toch niet door kan verbinden met de betreffende makelaar die de huisverkoop beheert, tenzij het belangrijk genoeg is. Helaas weet Makelaardij Met Ons niet eens wat ze afgezegd hebben. Het had voor hen (van ons uit) ook heel leuk uit kunnen pakken. Nog nooit eerder een goede/slechte ervaring met Met Ons gehad, maar door deze ervaring is mijn vertrouwen toch wel geschaad jammer genoeg.