Wij huren een woning van een persoon, die dit bedrijf heeft ingeschakeld om alles als middleman te regelen met ons, de huurders. In principe prima, tot het blijkt dat dit bedrijf incompetent is om simpele dingen te kunnen regelen en afspraken na te komen. Wij hebben een lekkende boiler en een kapotte afzuigkap. Sinds dit een huur woning is, is het niet ons probleem en zou zsm gefixt moeten worden door pandomo, in overleg met de eigenaar. Dit hebben we letterlijk 5 MAANDEN GELEDEN al aangegeven en moral of the story; het is nog steeds allebei niet geregeld. We moeten constant zelf bellen om dit bedrijf achter de broek aan te zitten. Want zelf nemen ze totaal geen initiatief. Als ze zeggen je later in de middag of de volgende dag terug te bellen wordt dit niet gedaan. Vervolgens is het weekend en kan je weer dagen wachten. Om er maandag achter te komen dat ze nog helemaal niks verder zijn. Een lekkende boiler zou spoed moeten zijn, het is gevaarlijk om daarmee te douchen. Dus telkens moeten wij het stroom bij de meterkast uitzetten om te gaan douchen. En sinds de afzuigkap het niet doet moeten we met de balkon deur open koken, in de WINTER … Pandomo huurt vervolgens zelf ook incompetente bedrijven in die naar de problemen moeten kijken. Ik heb met een paar Google searches nog meer verstand van het probleem dan zij. Ze hadden letterlijk een eenmanszaak schilder ingehuurd om naar de afzuigkap te kijken. Die vervolgens weer 1 of andere vriend moest checken die er wel verstand van zou hebben. De hele situatie gaat echt compleet nergens over. Hiervoor huurde ik een woning van Lefier. Hun service was 1000x sneller. Als daar iets mis was kwam er de volgende dag een techneut die afwist van het probleem en ervoor zorgde dat het binnen een week gefixt was. Unbelievable. Get it together pandomo.