Logo of NMG Makelaardij

NMG Makelaardij

Not claimed

Office photo of NMG Makelaardij

About NMG Makelaardij

Takenhofplein 1 Nijmegen, 6538SZ

NMG Makelaardij - Jouw Partner in Wonen in Nijmegen Welkom bij NMG Makelaardij, dé specialist voor aankoop, verkoop, taxaties en uitponding in Nijmegen! Gevestigd aan het Takenhofplein 1, staan wij klaar om jou te begeleiden bij elke stap naar jouw nieuwe thuis. Of je nu op zoek bent naar een nieuwbouwwoning, een eengezinswoning, huurwoning of een appartement; bij NMG Wonen vind je het juiste aanbod. In een dynamische woningmarkt zoals de huidige, brengen onze ervaren makelaars niet alleen kennis van de regio, maar ook persoonlijke aandacht en expertise. Met een gemiddeld reviewcijfer van 3.9 op Funda en Google, zijn we trots op de succesvolle transacties die we in het afgelopen jaar hebben uitgevoerd: maar liefst 100 woningen vonden een nieuwe eigenaar of huurder dankzij ons team. Bij NMG geloven we in een op maat gemaakt verkoopplan. We begrijpen dat iedere woning uniek is en hebben daarom een zorgvuldig proces ontwikkeld van 22 stappen om jouw woning op een veilige en efficiënte manier te verkopen. Jouw tempo, onze expertise: we houden samen de kosten in het oog terwijl we elke stap ondersteunen. Onze specialisten, zoals NVM-makelaar Robin Groenhuis en onze commercieel medewerkers, waaronder Carlijn Stolk, Charèl de Jong en Gisella Mertens, zijn beschikbaar om jou met raad en daad bij te staan. Van de eerste bezichtiging tot de laatste handtekening, wij zorgen ervoor dat jouw woning altijd top presteert op de markt. Kies voor NMG Makelaardij, jouw partner in wonen. Laat ons je helpen je woonwensen werkelijkheid te maken!

Contact NMG Makelaardij

Reviews

NVM Logo
Funda Logo
9.5 6
Google Logo
3.7 219

Opening Hours

Monday: 08:30 - 17:00
Tuesday: 08:30 - 17:00
Wednesday: 08:30 - 17:00
Thursday: 08:30 - 17:00
Friday: 08:30 - 17:00
Saturday: Op afspraak
Sunday: Closed

Certificates, specializations, services and languages

  • Certificates

    • NRVT
    • VastgoedCert
  • Services

    • Sale
    • Purchase
    • Verhuur
    • Aanhuur
  • Languages

    • Dutch
    • English
  • Specializations

    • Nieuwbouw
Screenshot of the website of www.nmgwonen.nl

Employees NMG Makelaardij

These employees will help you with buying or selling a home.

  • Photo of Carlijn Stolk

    Carlijn Stolk

    Commercial Employee

  • Photo of Charèl de Jong

    Charèl de Jong

    Commercial Employee

  • Photo of Gisella Mertens

    Gisella Mertens

    Commercial Employee

  • Photo of Robin Groenhuis

    Robin Groenhuis

    NVM Registered Real Estate Agent

Reviews NMG Makelaardij

NMG Makelaardij has been rated with a 3.9 out of a total of 225 reviews

Google logo

Vlada Rossolova

4

Absoluut het ergste. Het websiteformulier is nutteloos, je moet constant bellen om informatie te vragen. Mijn huur is ingegaan op de 16e. Ik heb nog steeds geen toegang tot de parkeergarage. Er zijn de afgelopen 2 weken 7 e-mails verzonden en de huur is betaald. Update: kreeg toegang op de derde.

Google logo

Fair Trade

2

VvE Beheer kan professioneler.

Google logo

Sven Hoefsloot

2

Google logo

Geert Louwers

2

Zeer slechte service onderhoud Word gewoon niet geholpen met m’n al half jaar lange lekkage.. door houtrot/-schimmel, waardoor mijn laminaatvloer nat wordt en dus kapot gaat.. En ook menselijk niet gezond is.. 20x bellen voor dezelfde klacht is nog weinig.. En dan is het nog niet op gelost..

Google logo

Filip Strojny

2

Ze betalen structureel te laat, maken fouten in terugbetalingen en lossen hun eigen fouten vervolgens niet op, ondanks herhaaldelijk contact. Beloftes worden niet nagekomen en je moet er zelf continu achteraan. Absoluut onprofessioneel en zwaar frustrerend om mee te maken. Zou dit bedrijf aan niemand aanraden!

Google logo

Sander de Dobbelaere

2

Waardeloze service en communicatie

Funda logo

Koolemans Beynenstraat 22

10

Het contact met de makelaar verliep vanaf het 1e contact prima Duidelijke prijsindicatie en verwachting van de termijn van verkoop Alles is uitgekomen en bij de onderhandelingen met de koper heel voortvarend en doortastend gehandeld Wij zijn blij met deze makelaar

Funda logo

De Vlier 10

10

Robin denkt goed met je mee, is ontzettend deskundig en staat altijd voor je klaar. Ontzettend fijne samenwerking!

Google logo

Barbara van der Zedde

2

Na 4 jaar lang keurig onze huur te hebben betaald en de woning goed te hebben afgeleverd, wachten we na 3 maanden nog steeds op onze borg die we terug moeten krijgen. Er was een kleine technisch mankement wat de technische dienst zou oplossen en van de borg af zou halen. Maar omdat ze er nog geen tijd voor hebben gehad, houden ze al 3 maanden onze 2000 euro achter de hand terwijl de reperatie niet meer dan 250 zou moeten kosten. We hebben er al 10 keer over gebeld en kregen diverse beloftes en zouden steeds die dag na een hoop excuses worden terug gebeld. Nu dus na 3 maanden nog altijd dezelfde beloften en nog steeds geen geld terug. Het valt nog niet onder oplichting, maar inmiddels nemen we juridische stappen tegen dit bedrijf.

Google logo

Roxanne Jesse

2

Helaas woon ik hier al iets langer dan een jaar. Zogezegd een nieuw en goed werkend systeem, maar helaas doet deze het niet. Ik heb meer dan een jaar lang veel te veel aan verwarmingskosten betaald, terwijl ik mijn kachel nooit aan heb! Hiervoor is er 4 keer een monteur langs geweest en elke keer weg gegaan, zo van er is niets aan de hand. Nu anderhalf jaar verder, na maanden super veel geld betalen, is hij eindelijk gemaakt, na super veel bellen, mailen, etc (waar ik soms nog geen eens reactie op kreeg). Compensatie verzoek ingediend omdat de monteur inderdaad een fout had gevonden en het niet aan mij lag. Nu al maanden aan het wachten op de compensatie, loze beloftes en steeds zelf achteraan moeten gaan. Dan nog niet te praten over de voordeur en het slot dat het niet goed doet, ik sta soms een kwartier voor mijn deur voordat hij open gaat, is niet normaal! Slechte service echt waar en weinig begrip voor iemand. Ik ben al zoekende naar een andere woning, die niet onder NMG valt.

Google logo

Evelien van Wijnen

2

Waardeloos service. 6jr gehuurd via deze organisatie in Utrecht en weinig positiefs te melden helaas. Ze laten huurders het liefst in de kou staan en proberen (veelal onterechte) kosten ook door te berekenen… ze verschuilen zich achter een mail/ticket systeem van de klantenservice, waardoor ze telefonisch spreken lastig gaat. Ander argument is: ‘de investerteerders moeten hiervoor akkoord geven, daar wachten we op’ (bij reparaties, Onderhoud of woonveiligheid) om volgens weken/maanden geen enkele update te geven, ook niet als je als huurders blijft najagen😣 ik zou ze zeker niet aanraden als partij

Google logo

Carly Iskes

2

Betalen borg niet terug! Huren al sinds 31 januari niet meer, maar na meerdere malen bellen, nog steeds de borg niet teruggekregen.

Google logo

Jordy Muller

2

Helaas na een half jaar nog steeds borg van 2000+ euro niet terug. Geen antwoord op mails, telefonisch nauwelijks bereikbaar en uiterst onbehulpzaam. We zijn nu genoodzaakt om juridische stappen te ondernemen. Aan andere reviews te lezen zijn deze praktijken geen uitzondering bij NMG, werkelijk schandalig.

Google logo

Wim Tiebosch

2

erg arrogante en onvriendelijke benadering na te bellen omdat we geen verwarming en geen warm water hebben , er werd gezegd dat het toch niet koud is en dat we binnen 3 werkdagen wel gebeld gaan worden door een bedrijf , net voor het weekend

Google logo

Roel Claudia

2

Google logo

Tim v. Herpen

2

NMG is een wonderbaarlijk bedrijf. Alles verloopt vlekkeloos en je wordt echt goed geholpen door de verhuurmakelaar . Maar eenmaal het contract getekend krijg je te maken met de service afdeling. Hierbij krijg je de vraag hoe een bedrijf zo groot kan groeien met loze beloftes en onkunde. Het is mij en menig ander huurder een groots mysterie. Als de krapte op de woningmarkt wordt opgelost zal dit bedrijf snel omvallen zonder rigoureuze veranderingen. Het is ronduit belabberd hoe zaken worden opgepakt. Een extra sleutel krijgen lukt zelfs in 3 maanden niet ondanks meerdere keren de bevestiging dat dit binnen een paar weken geregeld is. Verwacht voor iedere probleem, klein of groot, minstens tien keer te moeten bellen en ondanks de belofte terug te bellen moet dit toch echt vanuit jezelf komen. Als ze beloven de volgende dag terug te bellen kan je een week later alsnog zelf bellen. Wachten heeft geen zin.

Funda logo

Aalscholversingel 102

10

Erg vriendelijk, behulpzaam en snel. We konden/kunnen hem voor alle soorten vragen bellen, hij staat ons goed bij. Goede duidelijke uitleg! Woning was binnen no-time verkocht! Al met al een hele fijne ervaring gehad. We hebben wel met verschillende makelaren gesproken maar de “klik” was er niet. En bij Robin waren we er meteen over uit, “hij wordt het”!. Geen moment spijt van gehad. Bedankt NMG!

Google logo

Johannes Meindersma

2

Google logo

Willem Mooij

2

Het is altijd drama met NMG, wateroverlast, halve werkzaamheden. Je kan klagen en bellen wat je wilt, je wordt ten eerste onvriendelijk te woord gestaan, en vervolgens niet eens geholpen. Weken, soms zelfs maanden, moeten wij maar mailen en bellen richting NMG. Ze hebben oprecht schijt aan de huurders

Google logo

Nadia Piet

2

Ongelofelijk dat dit mag in Nederland - hun gedrag is onacceptabel.

Google logo

Johan

2

Weet goed met wie je in zee gaat… zowel als huurder als verhuurder. Reparaties laten maanden op zich wachten of worden helemaal niet opgelost. Zo moest ik bijvoorbeeld vier maanden wachten op een nieuwe vaatwasser. De bereikbaarheid is slecht, zowel telefonisch als per e-mail. Je moet steeds zelf achter problemen aan bellen, en pas na de vierde keer krijg je te horen dat er iets aan je verzoek wordt gedaan. Ik zou me schamen om eigenaar te zijn van dit ‘bedrijf’, dat overduidelijk fundamentele bedrijfsprocessen mist.

Google logo

Dani

2

Dit is niet eens 1 ster waardig en ik zal uitleggen waarom. Ik woon al 4 jaar in dit appartement, enige tijd geleden is het overgenomen door NMG vastgoed. Een halfjaar laten ze ons in de kou zitten! Algemene toegangsdeur deur is het hele binnenwerk van defect, iedereen kan het pand betreden. Telefonisch keer op keer gemeld, over gemaild (zelfs via het verhuurders portaal een melding gemaakt) alleen maar loze beloftes maar niemand die de reparatie komt uitvoeren. De nooduitgang deuren zijn ook al een halfjaar defect, mijn dochter slaapt boven 1 deze deuren en ze moet nu noodgedwongen bij mij slapen, omdat de deuren niet tijdig gerepareerd zijn, zijn deze nu uit hun verband getrokken en er moeten om deze reden nieuwe deuren in. Ook wederom geen gehoor van NMG. Wij hebben dusdanig overlast omdat iedereen het pand aan alle kanten kan betreden, NMG geeft er helemaal niets om. Dan had ik vandaag een afspraak staan met de inspecteur, hij zou met mij al deze gebreken komen controleren… ach ik had het ook wel kunnen weten, meneer was nergens te bekennen.. als je dan probeert te bellen waar hij blijft, sta je een kwartier als eerst wachtende aan de lijn en niemand die maar ook een telefoon aanneemt! Ik zit met een verdrietig kind, al een halfjaar lang. Zelfs handhaving loopt hier rondjes om het appartement, omdat de deuren steeds weer open en dichtwaaien. Ik ben radeloos…

Google logo

Marissa Aerts

2

Funda logo

Rivierensingel 679

8

Goed. Het enige dingetje was de onduidelijke presentatie inzake semi bungalow c.q. slaapkamer incl. ruime badkamer beneden en we wisten niet dat hij helemaal uit Doetinchem moest komen.

Google logo

Eric Kakes

2

Het is dat de review minimaal 1 ster kan geven, maar zelfs dat is al te veel. De macht van de verhuurder zeggen we dan maar... Vragen worden genegeerd, te veel betaalde servicekosten van twee jaar geleden worden steeds weggewuifd "met we zijn ermee bezig" & dat de afdeling niet te woord kan staan "want ze zijn er druk mee bezig". Maar concrete antwoorden en oplossingen komen er maar niet. Als er iets kapot is aan de woning (zoals een boiler - lekkende kraan), laten ze je gewoon met koud water zitten en is het jou probleem. Maar het betalen van de rekeningen aan NMG moet wel allemaal met direct gebeuren. Maar als de huurder iets vraagt/verzoekt dan mag het allemaal maar lang duren. Erg teleurstellend!

Google logo

jack333 DREAMERMIXES

10

gewoon schade proberen te claimen gewoon een groep vormen zorgen dat je bewijzen hebt fotos enzov

Google logo

M. Stefan Stefaniak

2

dit makelaarskantoor verzamelt gegevens van huurzoekers en regelt vervolgens een casting. tijdens de casting maken de makelaar en de eigenaar een keuze op basis van criteria die niemand kent: misschien de kleur van je huid, misschien de manier waarop je gekleed bent... deze procedure is een belediging voor de menselijke waardigheid en duurt erg lang. tijdstip: Ik vraag vanaf 5 november al een huuraanvraag aan via dit makelaarskantoor. tevergeefs!

Google logo

A Kila

2

Schimmelwoningen en geen passend probleem. Twee weken lang aan het overleggen met de technisch dienst als ik bel. Vermijden!!!!

Google logo

theresa f.

2

Erg duur en het duurt maanden om liften en deuren te repareren. De huur stijgt elk jaar, dus als je huurt, houd er dan rekening mee dat het elk jaar duurder wordt, een stijging van ongeveer 100 euro

Google logo

Purrfect Pal

2

Wij wonen nu anderhalf jaar onder NMG in Tilburg, en de service is ronduit slecht. We zitten al maanden met koud water en moeten dagelijks de cv-ketel bijvullen. Een monteur die langs is geweest, gaf aan dat degene die de installatie in dit gebouw heeft uitgevoerd, de goedkoopste en slechtste materialen heeft gebruikt. Uit de bewoners-app blijkt dat meerdere bewoners hier last van hebben. Wat ons extra zorgen baart, is dat het probleem waar wij mee te maken hebben ook nog eens gevaarlijk kan zijn. De monteur gaf aan dat er risico’s zijn op ontploffingen door de slechte staat van de installatie. Dit speelt al maanden, en ondanks dat ik keer op keer bel en blijf aandringen, wordt er niets geregeld. Waarom betalen we zoveel huur als ze zelfs de basis niet op orde hebben? En waarom helpen ze niet eens een beetje? Als zoveel mensen slechte ervaringen met NMG hebben, lijkt het me duidelijk dat het probleem echt bij hen ligt. Het is frustrerend en onacceptabel dat je als huurder zo behandeld wordt, terwijl je maandelijks een flink bedrag overmaakt.

Google logo

Astrid Postma

2

Verschrikkelijke service. Wanneer NMG geld van je nodig heeft zijn ze er als de kippen bij en moet je binnen 2 weken de eindafrekening betalen die zij bijna een jaar te laat hebben gestuurd. Zijn ze je geld verschuldigd dan hoor je nooit meer wat. Ik moet nog geld terugkrijgen vanwege een foutieve ista meting (metertje van de keukenradiator stond op 423 door de warmte van expansiestukken die achter deze radiator langslopen). Deze radiator heb ik nooit aan gehad en is 2 jaar geleden door NMG verwijderd en in mijn berging geplaatst, omdat het metertje niet verwijderd kon worden. Ik ben sindsdien bezig om mijn geld terug te krijgen, want ik heb natuurlijk wel netjes de rekening betaald en ging er vanuit dat NMG dit later zou verrekenen. Mijn mails worden al 2 jaar lang genegeerd en als ik via een omweg telefonisch iemand spreek word ik aan het lijntje gehouden. Heb ik een vraag over een ander onderwerp dan word er wel gereageerd. Onprofessioneel hoe er hier te werk gaat.

Google logo

M. Smith

2

Nachtmerrie door dagelijks stankoverlast in appartement, chemische lucht of verbrandingslucht en op een paar medewerkers na zijn er een paar onbeschofte types die je hele melding verdraaien. Onzorgvuldig en ik zit structureel met benauwende lucht in huis. Zelfs s'morgens om 5.30 mijn appartement uit gevlucht. Stress en ook geld verlies door gezondheids issue's in reactie op deze slechte luchtkwaliteit aljes can buiten, industrie en of binnen komt mijn appartement in en reken maar dat ik compensatie ga eisen voor het gedane Leed. Een comfortable, gezonde woning is ons basis recht!! No excuses. Niet pikken dit soort praktijken en ze bagatelliseren een acuut probleem 3 dgn niet thuis kunnen zijn overdag ivm verbrandingslucht in huis. Dan hopen dat ik s'avonds normaal kan ademen. Geen woorden hiervoor. Gaat niet om hinder maar urgentie! Us deze huur zeker nlet waard! En een tip, als het de spuigaten uit loopt kun je een klacht over je verhuurder indienen via je gemeente website. Ongeacht vrije sector of social huur.

Google logo

Anna Caprice

2

Waardeloos. Schaamteloze jaarlijkse maximale huurverhoging, schaamteloze jaarlijkse servicekosten verhoging en nul service krijg je ervoor terug. Wacht al bijna twee jaar op een reparatie, en bij 2 andere situaties zijn ze komen kijken daarna geen reactie meer. Dit is ook alweer 5-6 jaar geleden. Hoe leuk je een woning van ze ook vindt, zoek alsjeblieft 1 die door een ander beheerd wordt, want je gaat op lange termijn echt spijt krijgen. Als je iets gefixt wil hebben zal je het uiteindelijk zelf moeten doen, want het enige wat zij kunnen is geld vangen.

Google logo

Berna Öztürk

2

Google logo

Laura Grüntjes

6

Een groot bedrijf met veel medewerkers. Ik zie een enorme groei in processen. Als er iets aan de hand is, doet NMG zijn best om het op te lossen. Bedankt voor 3 jaren woonplezier!

Google logo

Iris de Bruijn

10

Zeer tevreden over NMG! Binnen een paar dagen na inschrijving waren al onze stukken al gecontroleerd en mochten we komen bezichtigen. Uiteindelijk was binnen 2 weken al de sleuteloverdracht geregeld. Alles werd super snel geregeld en we zijn heel fijn geholpen door o.a. Merel! Er waren enkele mankementen na oplevering, maar ook dit is goed afgehandeld door direct contact te leggen met de technische dienst en leveranciers. Monteurs waren echter traag met reageren, maar NMG is hier direct achteraan gegaan en bleef achter (of naast) ons staan. Erg prettig als huurder zijnde! Wij blijven hier graag nog langer wonen :)

Google logo

Pieter Flikweert

10

Prettig ervaring met deze verhuurder

Google logo

Nathalie van der Meij

10

Super ervaring gehad, Amber heeft mij en mijn vriend binnen een week van de bezichtiging aan een appartement geholpen. Ze was snel, vriendelijk, en omdat we aangaven er graag vóór het weekend in te zitten, heeft ze zelfs dat voor elkaar gekregen. Er zat één week tussen de bezichtiging en ons contract! Amber heeft heel erg met ons meegedacht en dankzij haar zitten wij nu op onze favoriete plek in Eindhoven in een prachtig appartement. Hoop negatieve comments, en ik snap het, mensen gaan commenten als ze niet blij zijn en niet zo snel als ze niet blij zijn - maar aan het einde van de dag zijn we allemaal mensen en als je met elkaar omgaat als mens, kom je een heel eind :)

Google logo

Jasmijn Schreur

2

Waardeloos. Onze huurwoning is van huurvereniging gewisseld en overgenomen door NMG wonen. Inmiddels zitten wij al 3 weken zonder warm water en zonder douche. Onze CV ketel heeft het 1 welgetelde avond gedaan en daarna bleek de monteur een leiding te hebben geraakt en ontstond er een grote lekkage vanaf de zolder, door de betonnen wanden heen naar het plafond van onze badkamer. We worden van het kastje naar de muur gestuurd en niet serieus genomen. Er wordt een monteur gestuurd die niets kan met het probleem en hij zou de volgende dag een nieuwe monteur sturen. Niemand komen opdagen. NMG wonen gebeld, we sturen deze middag nog iemand naar je toe, ook weer niemand gekomen! Vanochtend gebeld, ik zou teruggebeld worden voor het inplannen van een afspraak maar niet teruggebeld! Bij zelf bellen wordt niet opgenomen. Niemand geeft gehoor. Ik ben niet snel boos, maar ik voel me zo niet serieus genomen. Hopende dat een slechte review nog iets gaat uithalen..

Google logo

Faezeh Asgari

2

Het maakt niet uit of je de eerste bent of niet, het hangt allemaal af van geluk en kijk of je profiel zo compleet is als ze willen of niet. Ik ben een student, zelfs zij geven geen kans om huizen met een lage huur te bezoeken. Het enige wat ze zeggen is dat verhuurders de voorkeur geven aan iemand met een borgsteller of een vast contract. Ik weet dus echt niet wat anderen moeten doen! Hoe zit het met andere mensen?? Ik heb geld, maar toch geven ze een kans op een plek om te wonen! Niet alleen dit bedrijf, maar de meeste Nederlandse vastgoedbedrijven! Zij geven de voorkeur aan Nederlanders. Het is een feit.

Google logo

Fleur VDK

2

Google logo

Rosanne S.

2

Ik zit hier nu meer dan 3 maanden zonder warmte in mijn huis. Ik word continu van het kastje naar de muur gestuurd, weinig tot geen updates. Totdat ik doorgaf dat ik stop met de huur betalen. Toen kreeg ik natuurlijk wel een reactie haha. …

Google logo

Daniël Noordijk

2

Veel onduidelijkheid geen idee wanneer de energie kosten van ruim een jaar geleden verrekend gaan worden. verschrikkelijk slechte service, op deze manier kan je niet met bewoners/ ex-bewoners omgaan. 1 ster is voor NMG nog te veel. vermeid …

Google logo

Sandro Mirijanashvili

2

Dit is tot nu toe een van de slechtste diensten die ik ooit in mijn leven heb meegemaakt. Slechte communicatie, je moet blij zijn als iemand überhaupt iets reageert. BLIJF WEG indien mogelijk.

Google logo

Mandy Versteeg

2

Grootste oplichters ooit. Wat een slechte verhuurder. Komen afspraken niet na, en heb je een reparatie …

Google logo

M. Goudzwaard

2

Rekenen enorme huren voor hun woningen wat deze maandelijks echt niet waard zijn. Heb je klachten over buren in de wijk die onkruid meeters hoog laten groeien geven ze niet thuis want dat is niet aan hen terwijl je als huurder verplicht …

Google logo

Mats

2

HUUR HIER NOOIT! Overtreden de wet. Wacht als 1,5 jaar op de afrekening servicekosten. Ben inmiddels al 0,5 jaar geen huurder meer. Administratieve afdeling is onbereikbaar. Vandaag de receptie gesproken: ze zijn bewust onbereikbaar door …

Google logo

Sjors

2

Verschrikkelijke service. Geen enkel proactieve houding en zaken blijven maanden openstaan zonder reactie. Weet iemand nog bij jullie wat klantenservice is?

Google logo

Jelle Knol

2

Google logo

Brandon

2

Meest beroerde klantenservice die ik heb meegemaakt. Beantwoorden van mails/klachten e.d. verloopt dramatisch. Als ik een negatief aantal sterren kon geven had ik dat gedaan.

Google logo

M W

2

Huur nooit van deze mensen. Appartementen zijn slecht, de diensten zijn slecht en proberen je contract op te zeggen is een absolute nachtmerrie.

Google logo

Sebastian

2

We huren nu bijna een heel jaar via NMG in Eindhoven en de ervaring is de hele tijd verschrikkelijk geweest. In de eerste maand ontdekten we dat onze opslagruimte in de kelder een ernstig lekkageprobleem heeft waardoor deze onbruikbaar is. …

Google logo

Roos Udes

2

Als ik 0 sterren kon geven had ik dat gedaan

Google logo

christiaan moleveld

2

Echt een verschrikkelijke verhuurder, nog nooit zoiets meegemaakt. Huur hier nooit een woning. Al is er krapte op de markt. Zoek iets anders! Servicekosten afrekening wat totaal niet in lijn is met de werkelijkheid! …

Google logo

Tom Greep

2

Slechte tot geen communicatie, afspraken worden niet nagekomen, defecten worden niet gerepareerd, e-mails worden genegeerd, consequent te laat met de specificatie van de servicekosten (in 2024 al weer voor het vierde jaar op rij) en eigen …

Google logo

Florian Leroy

2

Vreselijke, slechtste ervaring ooit. We kregen onze aanbetaling nog steeds niet terug en zijn 6 maanden geleden vertrokken. Dit bedrijf is een grap, vermijd ze alsjeblieft ten koste van alles.

Google logo

Jeroen G

2

De woning an sich is goed (eigendom van een ander bedrijf), de communicatie is echter om te huilen. Mails worden steevast niet beantwoord, wanneer je belt zijn de juiste personen niet te vinden. Als er dan een keer antwoord komt worden er …

Google logo

Jordi Huiberts

2

We mochten ons appartement niet doorverhuren, zoals dat eerder altijd wel het geval was. Gevolg, alles wat we hadden overgenomen van de vorige bewoners en zelf hadden aangepast moest worden verwijderd. Denk hierbij aan de laminaatvloer, …

Google logo

Jerom van Tol

10

Tot nu toe alleen maar lof. Ik heb een zeer prettige bezichtiging gehad met Amber. Later ben ik uitstekend geholpen door Ingrid. De communicatie was top, ik krijg bij vragen vrijwel direct een antwoord.

Google logo

Viktoria Likhtina

2

Het slechtste bedrijf! Incompetente en onbeschofte dingen. Het bedrijfsbeleid brengt snel kosten in rekening, maar het duurt maanden om terug te betalen. Wacht al 4 maanden op een …

Google logo

Isolde Pieper

2

Slechter dan slecht! Vanaf het begin al een aanfluiting. Voldoen niet aan hun verantwoordelijkheid als verhuurder. De schuld ligt op één of andere manier altijd bij jou als huurder. Communicatie is belabberd en NMG is slecht te bereiken. …

Google logo

Bart Klein Reesink

2

Waardeloze communicatie, weinig begrip en onbehulpzaam.

Google logo

Milou Meeuwissen

2

Het is dat je minimaal één ster moet geven maar wat een aanfluiting. Wij hadden helaas te maken met dit bedrijf omdat ze administratie doen voor onze VVE. Slechte communicatie, nooit te bereiken en kan niet eens de administratie juist doen. …

Google logo

Rick Peereboom

2

de woorden service en sympathie zijn dit bedrijf onbekend. Een slecht werkend opzegsysteem in combinatie met waardeloos boekhouden waardoor een woning midden in een woningcrisis 3 maanden leeg kan staan, maar he, management geeft daar niks …

Google logo

Rilleke

2

Al zes jaar worden we aan het lijntje gehouden door NMG. Onze regenpijp aan de achterkant van het huis lekt, de hele regenwaterafvoer zit verkeerd in elkaar een bouwfout, aldus de verschillende werklui die we gehad hebben. Een oplossing …

Google logo

fabien nicolas

2

Slechtste ervaring met een verhuurder ooit in mijn leven - ik kon de borg niet eens op tijd terugbetalen …

Google logo

Nicky Lam

2

Zeer slechte ervaring, komen afspraken niet na, bellen niet terug. In het bijzonder Kim Kruijff, communiceert onbeleefd en inhoudelijk onjuist. Bij het stellen van vragen volgt er een geïrriteerde reactie terwijl je terechte vragen stelt. Probeer zoveel mogelijk weg te blijven bij deze organisatie!

Google logo

The Cruize

2

In het kort ronduit een verschrikkelijke makelaardij. Wij hebben ze gebeld voor een huurwoning omdat wij in een enorm moeilijke …

Google logo

Vera Flintrop

2

1 ster is nog teveel. Slecht bereikbaar, geen terugkoppeling en portaal werkt ook niet klacht ingediend, maar we zitten sinds 20 maart al zonder verwarming. Wat al eerder beschreven was door een andere huurder, ze reageren niet of slecht - nemen je totaal niet serieus en verschuilen zich achter de VvE.

Google logo

M

2

Elk jaar verhogen ze de huurprijs terwijl ze geen service bieden. Wanneer u ze belt over een probleem, wordt u beloofd teruggebeld te worden en een oplossing te regelen, maar dit gebeurt nooit.

Google logo

Marion Vlaming

2

Google logo

Sander Helmink

10

Onlangs hebben we via NMG onze woning verkocht. We konden onverwacht snel intrekken in onze nieuwe woning, dus was het voor ons belangrijk om ons huis zo snel mogelijk te verkopen. Dankzij Robin, de makelaar van NMG, zijn we uitstekend …

Google logo

Mike Grobben

10

Contact gehad met de vestiging NMG Vastgoed in Rijssen betreft een huurwoning. Mevrouw Nieuwenhuis heeft mij zeer goed en professioneel geholpen en mij uitstekend begeleid tijdens het proces om alles rond te krijgen. Mijn complimenten voor deze vestiging. Snel hulp en antwoord op al mijn vragen. Met vriendelijk groet, Mike Grobben.

Google logo

Jos Val

2

Dit makelaarskantoor heeft een erkende incompetentie, onbekwaamheid, nalatigheid en slechte trouw. …

Google logo

Jop van Meulebrouck

2

Huur hier nooit! Verhuurders geven helemaal niks om de individuele huurder en laren je gewoon wonen in een huis met lekkages en schimmel.

Google logo

Charlot K.

2

NMG is een bizar slecht bedrijf. Het Frederik (Strijp-S) kampt al maanden met wateroverlast in de fietsenkelder. NMG is nauwelijks te bereiken, lijkt het totaal niet te interesseren, en verschuilt zich achter de VvE. …

Google logo

Jenny K

2

Kijk uit met deze makelaar, ze zoeken huurders voor European Residential Management/ ERESM en hun zeer gebrekkige woningen. Naar eigen zeggen zijn ze goed op de hoogte van de sterk negatieve reviews over …

Google logo

Pim

6

UPDATE: De oplevering van de woning is goed gegaan. Alle punten zijn zo van tafel geveegd. …

Google logo

Jari Veling

10

Woon net in een huurhuis van NMG en dit contact is tot nu erg fijn verlopen. Meermaals contact gehad met locatie Rijssen en zij waren duidelijk, snel en vriendelijk. Zeer fijne eerste indruk bij NMG.

Google logo

Wendy Meertens

2

Als verhuurder neemt NMG haar taken niet serieus. Er wordt gewoonweg niet of maanden te laat gereageerd op verzoeken. Meerdere huurders in ons complex ervaren dit. Inmiddels tweemaal een klacht ingediend en ik ontvang gewoonweg nul response …

Google logo

Daan van Assouw

2

Bij problemen in ons gebouw zijn ze verschrikkelijk nalatig en incompetent. Nog nooit zoiets meegemaakt

Google logo

M Kaddoury

2

Ik heb mezelf kandidaat gesteld voor een huurwoning onder 2 namen een autochtone westerse naam en mijn echte naam. Hoe komt het dat mijn echte naam niet is uitgenodigd voor een bezichtiging en mijn neppe naam wel? Dat dit nog gebeurd in 2024.

Google logo

Taras Rudenko

10

“NMG” is een team van professionals die altijd snel en duidelijk reageren op eventuele vragen, zelf terugbellen en proberen de beste oplossing te vinden. Voor mij als expat hebben ze veel gedaan tijdens mijn eerste aanpassing aan Nederland. …

Google logo

Christianne Pleijsier-Zeldenrust

10

Wij wonen inmiddels 5 jaar in een huis die verhuurd wordt door NMG. Al 5 jaar lang is er goed contact te krijgen en worden dingen snel opgelost. We hebben een keer een afwerklat gehad die loszat bij het kozijn, 1 berichtje en het werd snel …

Google logo

Giel OV

2

Google logo

Dwaas

10

Leuke huizen

Google logo

Lucille M

4

Google logo

Corné Van Dijk

2

Google logo

jacco valkenburg

2

Ik ben zeer ontevreden over dit bedrijf en ik houd mijn hart vast hoe dit bedrijf ons gebouw gaat beheren want tot nu toe gebeurt er nog weinig. Ik zelf heb 18 december een water lekkage gemeld en tot op de dag van vandaag (31 december) is …

Google logo

Nikki Pul

2

Zit al maandenlang met schimmel in mijn huis. In augustus een melding van gemaakt en een reparatieverzoek gedaan. Moet zelf blijven bellen wanneer ze het komen fixen en elke keer doen ze toezeggingen en hoor je vervolgens niks meer. Belachelijk!!!!

Google logo

Bram de Haan

2

Afrekening servicekosten komt veel te laat (ontvangen op 28 september, deadline is 1 juli) en dreigen vervolgens met incassobureau voor ongeveer 30 euro. Enkele kritische vragen gesteld over de afrekening. Nu blijkt dat een hovenier voor …

Google logo

Edwin van der Graaf

2

Schofterig slechte service waardeloos bedrijf

Google logo

Jörgen Von Strengel

2

Gewoon gemene mensen

Google logo

Lionel Delon

2

Communicatie is slecht. Ik blijf ze bellen en mailen. Mijn huur is al 3,5 maanden geleden beëindigd en tot op heden is mijn borg van meer dan €3000,- niet terugbetaald. Wat een stelletje walgelijke kneuzen zitten daar. Mijn rechtsbijstand gaat er zeker werk van maken.

Google logo

Jules M.

10

Tja of het geheel 5 sterren waard is zal ik pas zeker weten bij de afhandeling zodra we ooit weer vertrekken. Maar tot dan heb ik eigenlijk alleen maar positieve interacties gehad. …

Google logo

Romario Ten A Sang

2

Ik ben normaal gesproken echt niet het type persoon om de tijd/moeite te nemen om een slechte review te schrijven.. (ik heb wel betere dingen te doen) maar dit kan echt niet meer zo. …

Google logo

Michael S

2

Dramabedrijf! Klachten worden totaal niet serieus genomen. Het aantal sterren hier op google en de reviews van mensen zeggen al meer dan genoeg

Google logo

Frank De Vries

10

Zeer vriendelijk geholpen door Betty bij aanvang huren tot einde huurperiode. Altijd netjes, duidelijk en correct. Ik ben zeer tevreden.

Google logo

Seyfettin Dinçtürk

2

Te veel problemen met hun gebouwen.

Google logo

Vincent van Laarhoven

2

Deze organisatie kan je het beste vermijden. Ze hebben een legioen aan bellers waarbij het de enige taak lijkt te zijn om je van het kastje naar de muur te sturen. Uiteindelijk doen ze weinig tot niks om hun huurders te helpen en hun eigen afspraken na te komen, anders dan het innen van de huurpenningen.

Google logo

Kiavash Zare

4

We hebben een appartement van hen gekregen, na een paar dagen verhuizen kwamen we achter zoveel problemen: - Bel werkt niet …

Google logo

Miranda van den Berg

10

Google logo

Ezgi Han

10

Wij zijn heel erg blij met de betrokkenheid van de makelaar in Rijssen. Betty heeft ons geholpen. De communicatie was helder, zeer vriendelijke en behulpzaam. Dankzij Betty …

Google logo

Kimberley de Lorijn

2

Wij hebben 1,5 jaar in een nieuwbouw van NMG gewoond. Boiler vanaf het begin kapot en tochtklachten bij iedereen in het pand met een energierekening die de pan uit rees. Na 1 jaar hebben ze de uiteindelijk de boiler vervangen en zijn ze …

Google logo

wouter ten bolscher

2

Hoofdkantoor van NMG heeft geen oog voor de huurder en doet alleen iets als het ze het in hun eigen portemonee voelen.

Google logo

jos schmeets

8

Google logo

Setsuna F. Seiei

2

Communicatie van NMG is verschrikkelijk en traag, maar dat is duidelijk ook al terug te lezen in vorige reviews.

Google logo

Hendrik Haverkamp

2

Verschrikkelijke verhuurder. Ze houden je aan het lijntje kwa reparaties en laten je in er gewoon mee zitten.

Google logo

D G

8

Google logo

sofiaan melssen

2

Ze komen contractuele afspraken niet na tenzij je dreigt met een advocaat of incassobureau

Google logo

Dan Murphy

2

Exploitatie van de wanhopige huizenmarkt in Nederland. Hardwerkende mensen spoelen voor alles wat ze waard zijn.

Google logo

bart blom

2

Bij mij was de standleiding verstopt en ik woon op de 1e verdieping waardoor mijn hele appartement onderliep met rioolwater. Toen ik dit melde bij NMG wonen werd mij verteld dat ze de keuken niet als noodzaak zien en dat ze maandag pas …

Google logo

Wendy Smulders

8

Google logo

Claudia Bernardo

2

Onprofessioneel en weinig klantgericht, deze mensen vragen alleen om geld, maar doen niets aan onderhoud van de gebouwen of extra ondersteuning die je nodig hebt! Als je een probleem hebt, is je accountmanager van het gebouw nooit …

Google logo

P. M.

2

Verhuurder (Amazone bv) en verhuurmakelaar (NMG) denken alleen aan geld, ieder jaar maximale huur omhoog. Onderhoud aan buitenzijde ho maar (kozijnen, deuren etc.). …

Google logo

Cas Niesink

2

Verschrikkelijke verhuurder!!! Per ongeluk de sleutels van de woning binnen laten liggen. Niemand te bereiken en ook hebben ze geen reservesleutels liggen omdat dat volgens de wet niet mag (!!??) Dit is niet correct. Hele arrogante …

Google logo

Ajay Singh

10

Uitstekend geholpen door Mona

Google logo

Timotin Roxana-Delia

2

Wij zijn geen Nederlanders. Wij zijn buitenlanders. Ik heb een woning aangevraagd, maar ik heb geen antwoord ontvangen en sindsdien zijn er 2 maanden verstreken.

Google logo

Peter Jagersma

10

Is mijn huurbaas

Google logo

Lisanne van der Donk

10

Ik lees veel slechte reviews maar gelukkig hebben wij tot nu toe niks negatiefs te melden. Wij huren sinds vorige maand een woning via NMG. De communicatie verloopt snel en duidelijk. Ook de reparaties zijn keurig uitgevoerd. Kortom wij zijn tevreden.

Google logo

Nisrina Saraswati

2

Letterlijk nul klantenservice.

Google logo

Bart Koppers

2

Alleen maar aan geld denken.. als je een reparatie nodig hebt dan worst het zo goedkoop mogenlijk gerepareerd,.. je huurt een a++ huis van hun en dan komen ze zeggen dat er 2 cm speling tussen de deur mag zitten... zeer slecht bereikbaar.. dus als je wilt huren, huur overal behalve bij hun... het is hey geld niet waard

Google logo

Han S

2

Hopeloze verhuurder. Reageert traag of helemaal niet bij problemen. Je wordt aan de telefoon afgesnauwd (??) of met een kluitje in het riet gestuurd. Maand na maand zonder enige verbetering. …

Google logo

Hanne vB

10

Goed en snel contact, snel geholpen bij herstellingen. Heel fijn!

Google logo

Felix

2

2 maanden geleden gereageerd op een stuk of 4 woningen, niks van contact voor de rest vanuit NMG. Vandaag ineens een hele lading geautomatiseerde emails dat ik het niet ben geworden. Gezien de recensies misschien ook niet zo een heel groot verlies.

Google logo

arnold tamse

10

Uitstekende partij voor professioneel Vastgoedbeheer . Arnold Tamse

Google logo

Sjors Z.

2

Zie alle onderstaande reacties, zeer slechte club!

Funda logo

Ringlaan 234

9

Goed contact , goed bereikbaar , ook buiten kantooruren , snelle reactie op vragen , deskundig advies , een spontane makelaar die tijd neemt voor zijn opdracht , veel extra mogelijkheden . Zeer aanbevelenswaardig .

Funda logo

Pauwenkamp 302

9.8

Wij zijn erg tevreden met de begeleiding door NMG makelaars! Robin en Marjolein hebben ons goed begeleid. Het directe contact met hen hebben we als zeer prettig ervaren. Ook vonden we het fijn dat ze zich ervan bewust waren dat de bezichtigingen best intensief zijn (huis schoon/opgeruimd , daarna elders verblijven tot bezichtigingen klaar zijn). Er werd daarom altijd van tevoren overlegd over een bepaalde dag/dagdeel of tijd. Dankjewel Jip, die dit vanaf kantoor goed overzag. Do…

Google logo

Sonal Joshi

2

Google logo

Luca Heising

2

Google logo

Annette Vroom

2

Vreselijk, vanaf november een kapotte deur en intercom. Niet te geloven . Ondanks vele telefoontjes en mails totaal geen respons.

Google logo

Rick Nevels

2

Ik doe noermaal nooit de moeite om een review te schrijven, maar van NMG raak ik zo gefrustreert dat ik niet anders kan dan een review te schrijven. Als ik nul steren kon geven had ik het gedaan. Echt de slechtste verhuurmakelaar waar ik …

Google logo

Nathalie Derenoncourt

2

Wij wonen in een appartementencomplex. Sinds nmg de beheerder is geworden is de onderhoud flink achteruit gegaan. De automatische voordeur beneden werd pas na 6 maanden !! Gemaakt. Intercom doet het nog steeds niet. Glas van de deur is nog …

Google logo

Joris de Jong

2

Google logo

wessel Velthoven

2

Slechte communicatie

Google logo

Ivan

10

Goed kwa communicatie/ afhandeling opzegging appartement. Borg netjes binnen 10 dagen terug 👍🏽 …

Google logo

Rob van de Wetering

2

Ik schrijf niet snel een review. Maar een organisatie die op zo'n slechte manier met z'n huurders communiceert verdient niet meer dan 1-ster in mijn ogen. Je wordt van het kastje-naar-de muur gestuurd voor de meest simpele vragen. Echt …

Google logo

Dennis van den bosch

2

Dit is een firma die onterecht facturen/herinneringen/aanmaningen stuurt en vervolgens op geen enkele mail reageert. Daarnaast zijn ze nooit telefonisch bereikbaar.

Google logo

Jeroen

2

Lager dan 1 ster kan helaas niet. Zo nalatig als de pest, moeten alles zelf maar uitzoeken, en zijn nauwelijks te bereiken. Vaak gevalletje kastje -> muur.

Google logo

Sjors van Poppel

2

Ontzettend slecht bedrijf, communiceren kunnen ze niet. Je wordt steeds van het kastje naar de muur geschoven. Voor 6 terug bel verzoeken nooit iets gehoord. Reageren niet op je mail. Je hebt zeer weinig aan NMG.

Google logo

Tarik Kazaz

2

Google logo

Hülya_71

2

Google logo

Parisa Samadani

2

Google logo

C J

2

Je betaalt veel geld en je krijgt er 0% service voor terug. Bedankt Heerlen voor de Ongelooflijk slechte en onprofessionele service!!!!!

Google logo

Kira Thom

10

Erg vriendelijk geholpen.

Google logo

james bombaye

2

Zelf 1 ster is te veel voor deze vastgoed cowboys. Communicatie is 0. Ze zijn nooit te bereiken. En het alarmnummer wordt nooit opgenomen. Ik waarschuw u. Huur niet van ze

Google logo

marvin willems

6

Google logo

Menno Stabel

2

Google logo

Venus Dias

10

Google logo

Vera Stadelmaier

2

Neemt klachten/verzoeken niet serieus en denkt niet na over veiligheid in wooncomplexen.

Google logo

Bart Rutten

10

Ik huur met veel plezier een woning via NMG. De mensen zijn vriendelijk, communiceren goed en denken met je mee.

Google logo

Gerald Van de Riet

10

Erg blij op relatief korttermijn een woning kunnen vinden in Eindhoven. Natuurlijk, bij de zoektocht was het veel reageren en veel navragen bij …

Google logo

Mehmet

2

Google logo

Pascal van der Spek

8

Google logo

Liesbeth Bakker

2

Ik ben blij dat ik een mooi appartement ga huren via NMG, maar de communicatie is zó slecht! De eerste opleverdatum die werd gecommuniceerd was eind oktober. Het is half oktober en we hebben nog niets gehoord over wanneer we er in kunnen. …

Google logo

maaike soors

2

Ik ben niet van het plaatsen van een openbare review. Maar die grens ben ik voorbij. Waardeloze makelaar die echt niets voor huurder doet. De zaken waar we tegen aanlopen worden bij verhuurder neergelegd of ze schuilen zich achter eigenaar. …

Google logo

John Pavlidis (John P.)

2

de meeste van hun geadverteerde eigendommen zijn nep of verouderd. Verspil niet eens uw tijd op hun website met het zoeken naar beschikbare eigendommen. Volledige tijdverspilling.

Google logo

Aleksandar Stefanov

2

Prullenbak, net als alle andere huisvestingsbureaus

Google logo

Stijn Schouten

8

Het traject tot aan de ondertekening van het huurcontract was onnodig onzeker. De service daarentegen is hartstikke goed, we wonen er nu 1 jaar en alles wordt snel en goed gefixt.

Google logo

Gerda van Wier

2

Als je op alles lang wilt wachten raad ik NMG aan. 🤔 …

Google logo

Jurne Sleddens

2

Onder het motto 'Living with a touch of gold'. Veel essentiële dingen gaan vaak/snel kapot: sloten, deuren, intercom en pakketbox. Oplossen van deze problemen duurt veel te lang. Veiligheid van bewoners is niet zo van belang, camerasysteem …

Google logo

Lieke van den Hooven

2

Je moet een maandinkomen hebben van ruim 4000 euro als starter om uberhaupt in aanmerking te komen... echt belachelijk. Totaal geen ruimte voor overleg. En daarnaast verplicht een verklaring moeten aanvragen op eigen kosten, om 2 dagen later te horen dat je niet eens mag bezichtigen. Niet aan beginnen dus.

Google logo

Tom (TM II7)

2

Afspraken die ze maken komen ze niet na en ze zijn vrijwel onbereikbaar

Google logo

Andre Kuiper

2

Ben u op zoek naar woonplezier? Kijk vooral verder! Maar ben u op zoek naar aan huis waar van alles aan mankeert! Kijk niet verder. Huur hier als het prettig vind om maanden te wachten op een reparatie verzoek.

Google logo

R vd

2

Zeer slechte communicatie. Komen altijd met het zelfde antwoord dat de gene die erover gaat op vakantie is of een andere slechte smoes. Echt 0 waardering voor dit bedrijf.

Google logo

Leftwing

2

Dit bedrijf heeft woningen op verhuursites staan. Als je een bezichtiging wil wordt erniet gereageerd. Tot vier maal toe een aanvraag gedaan geen gehoor. Als de woning allang verhuurd is, dan is dit op zijn minst erg slordig.

Google logo

Ruud Tonen de Jonge

8

First shift

Google logo

Max Oude Veldhuis

2

Google logo

Maze Runner

2

Huur hier NIET! Inderdaad vrijwel nooit bereikbaar, komen afspraken niet na - ook niet als deze zwart op wit staan, bellen niet terug, reageren niet op mails, ze zijn zeer onbetrouwbaar, arrogant, onbeschoft, nalatig. Niet alleen richting …

Google logo

Demi

2

Denken niet mee. Zijn niet duidelijk en stellen bizarre eisen waarbij je met 2x een full time inkomen niet eens iets kan huren want je hebt geen vast contract.. en een intentieverklaring wordt ook niet geaccepteerd 😅 …

Google logo

Manon Eggerding

2

Nooit bereikbaar

Google logo

Maya Anna

2

Vier maanden geleden uit ons appartement verhuisd, gehuurd van NMG, en we hebben nog steeds onze borg niet terug. Ongelooflijk slecht en onprofessioneel

Google logo

David Munoz San Miguel

8

Google logo

Gerben Lem

6

Google logo

Jelle Maris

2

Niet bereikbaar, alleen via de Vastgoedeigenaar van het pand waarin wij wonen. Reparaties worden niet gedaan😡 …

Google logo

Nikita Videlin

2

Google logo

Roy -

2

Wat een prutsers. Facturen sturen kunnen ze, maar werken is ze vreemd.

Google logo

Ton Roland

2

Stugge organisatie, denkt niet mee. Weinig response als je mailt. Geen aanrader.

Google logo

Akshaya Rajendran

4

Google logo

Tim

2

Reageren nooit op een kritische mail of belletje. Veeeeel te hoge huur voor de rommel waar je in woont. 0 service. Blij dat we er bijna vanaf zijn.

Google logo

P S

2

Deze mensen komen geen enkele afspraak na. Er zou teruggebeld worden, nooit meer iets gehoord, telkens als je belt is er zogenaamd niemand aanwezig, op mails wordt doodleuk niet gereageerd. Ronduit te walgelijk voor woorden en diep triest. Gewoon puur een grote oplichterij vanuit dit pauper kantoor.

Google logo

Jan Pilion

2

Google logo

Chris Luigjes

2

Google logo

Chantal Pesulima

2

Letterlijk zero stars als dit zou kunnen! 1: bij overdracht waren er zoveel gebreken dat de woning in mijn opinie totaal …

Google logo

Stan Swanborn

2

Organisatie is niet te bereiken, staat dat ze van 08:30 bereikbaar zijn maar heb rustig 30 minuten in de wachtrij gestaan op plek 1 omdat de werknemers nog bij het koffie apparaat staan? …

Google logo

Jan Kamphuis

10

NMG Makelaardij daar heb ik mij in laten schrijven en ook telefonisch contact gehad ze staan je vriendelijk te woord en geven goede advies.

Google logo

Ton Moesman

6

Google logo

Xander

2

Google logo

Een Google-gebruiker

2

Google logo

Sissi Janssen

2

Niet te bereiken. Ik zou een mail krijgen. Ook dat lukt niet

Google logo

Catplayxz

2

Google logo

Alie Baars

10

Google logo

John Nijholt

6

Google logo

sander o

2

Hoge huren en geen service!!!!

Google logo

Estevão Borges

2

Google logo

Jos Ahrens

2

Google logo

S van de Beeten

6

Google logo

Mitchel van den Berg

10

Leuk bedrijf

Google logo

ricardo teeuwen

2

Drama makelaardij. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en niemand neemt de verantwoordelijkheid binnen de organisatie. 0,0 klantvriendelijkheid. Wij zullen nooit meer huren via ACM!

Google logo

Ruben Kause

10

Per Februari woon ik in de nieuwe wijk "Deltakwartier". Erg tevreden over de manier waarop we zijn geholpen door de verhuurmakelaar van ACM. Aan de buitenzijde van één van de kozijnen zat een behoorlijke beschadiging. Het duurde even …

Google logo

Gerard DB

2

Huur een woning gestoffeerd, is de helft niet gestoffeerd en na 8 maanden nog steeds niet. En beloofd bij oplevering dat het gemaakt zou worden, ook met een gat in de muur.. het zijn schurken en doen helemaal niets voor je. Een slecht …

Google logo

Kees Kluskens

2

Google logo

Leon Janssen

2

Google logo

Teun Arts

4

Google logo

Dean van Aalst

10

Google logo

Mike Wolff

10

Prachtig bedrijf

Google logo

Urian Reite

2

Hele slechte service weigeren iets aan onderhoud te doen en bij opzeggen van de huur eisen ze dat je het huis achterlaat in een betere staat dan dat je het van ze hebt gekregen. Gewoon oplichters vraag maar aan iedere huurder van de …

Google logo

Sharam Rahmani

2

Slechte service. Er word niet op mailtjes gereageerd, bijvoorbeeld maandenlang zonder vloerverwarming gezeten.

Google logo

Tim van Hassel

10

Google logo

Bas B

4

We hebben meermaals te maken gehad met deze makelaar tijdens de aankoop van een nieuwe woning. We hebben hierbij zelf contact moeten opnemen om te vragen of ons bod geaccepteerd was (en dat bleek zo te zijn: we hadden het 'winnende' bod). …

Google logo

B&R Dakwerken. Bakker

10

Google logo

Micky Daems

2

Google logo

RBi Beveiliging 0317-318966

8

Vriendelijk, duidelijk & eerlijk daar staat ACM voor. Bedankt voor de goede service de afgelopen jaren Nathalie H huurder woning Duiven

Google logo

Jesse Bos

2

Wanneer er betaald moet worden na schade van HUN renovatie geven ze niet thuis, en laten ze ons in de ellende zitten. Altijd makkelijk... Schuld naar de bewoners verschuiven ;)

Google logo

Judith Beek

2

Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Komen afspraken niet na. Leggen problemen buiten zichzelf.

Google logo

Jeroen Vaessen

2

Zodra er überhaupt iets dient te gebeuren geven ze nooit thuis. Niet te bereiken, beter weg blijven bij deze bandieten partij.. …

Google logo

je Moeder

2

Zeer slechte ervaringen hiermee. Ik raad iedereen af om met deze onvriendelijke oplichters iets te maken te hebben.

Google logo

Laura Streekstra

2

Google logo

Jefrim Berghuis

10

Google logo

MCC Onyourline

10

Via ACM een leuke huurwoning gevonden aan de rand van het centrum in Nijmegen. In het proces zijn we goed begeleid door ACM.

Google logo

Sjoerd Boonstra

2

Bellen is onmogelijk heb vraag gesteld en zou terug gebeld worden. Inmiddels 3 x gebeld en tel.nr.gegeven. Nooit reactie opgehad. Slechte communicatie

Google logo

N. G.

2

Te slecht !!!! Ga nooit huren bij ACM!! Slaap al twee jaar in een slaapkamer vol schimmel, heb twee kledingkasten en twee keer een halve garderobe kunnen weggooien omdat het beschimmeld was. Ik krijg €0 compensatie terwijl het allemaal hun …

Google logo

Linda H

2

Zeer slechte ervaring; huurders worden niet serieus genomen, klachten worden weggewimpeld en verantwoordelijkheden worden niet genomen. Slechte communicatie met kastje-naar-de-muur-beleid. Overdracht van woningen ook zeer slecht geregeld voor zo'n groot professioneel bedrijf.

Google logo

Bas Jorritsma

2

Slechte ervaring! Mensen willen je niet helpen. Zijn niet mogelijk om 'out of the box' te denken en hebben geen gevoel. Ze zijn blijer als je niet bij hun kan huren dan als je bij hun huurt. Het bedrijf dat verhuurd mag van mij verdwijnen omdat ze de mensen die een huis willen niet helpen.

Housing supply NMG Makelaardij

Results are based on the last 12 months.

for sale

13

rented

45

sold

55

Proefsteen 11 in Malden photo
Available

Proefsteen 11

6581HW Malden

€ 325.000

Nieuwe Markt 84 in Nijmegen photo
Available

Nieuwe Markt 84

6511XM Nijmegen

€ 395.000

Malvert 6893 in Nijmegen photo
Available

Malvert 6893

6538ES Nijmegen

€ 299.000

Lankforst 1108 in Nijmegen photo
Available

Lankforst 1108

6538GB Nijmegen

€ 307.000

Malvert 6883 in Nijmegen photo
Available

Malvert 6883

6538ES Nijmegen

€ 307.000

Groningensingel 913 in Arnhem photo
Onder bod

Groningensingel 913

6835GJ Arnhem

€ 225.000

Groningensingel 861 in Arnhem photo
Available

Groningensingel 861

6835GH Arnhem

€ 310.000

Sint Hubertus 53 in Ede photo
Sold

Sint Hubertus 53

6713JP Ede

€ 375.000

Zwaanstraat 120 in Cuijk photo
Available

Zwaanstraat 120

5431BP Cuijk

€ 298.500

Lievensweg 29 in Groesbeek photo
Sold

Lievensweg 29

6562XL Groesbeek

€ 342.500

Aalscholversingel 102 in Velp photo
Sold

Aalscholversingel 102

6883BG Velp

€ 218.500

Groningensingel 795 in Arnhem photo
Available

Groningensingel 795

6835GE Arnhem

€ 325.000

Groningensingel 901 in Arnhem photo
Sold subject to confirmation

Groningensingel 901

6835GJ Arnhem

€ 225.000

Groningensingel 865 in Arnhem photo
Sold subject to confirmation

Groningensingel 865

6835GH Arnhem

€ 225.000

De Vlier 10 in Malden photo
Sold

De Vlier 10

6581WE Malden

€ 418.000

Lage Markt 50 in Nijmegen photo
Sold

Lage Markt 50

6511VL Nijmegen

€ 239.500

Nieuwe Markt 90 in Nijmegen photo
Sold subject to confirmation

Nieuwe Markt 90

6511XM Nijmegen

€ 475.000

Goudensteinstraat 8 in Arnhem photo
Sold

Goudensteinstraat 8

6825CR Arnhem

€ 350.000

Beijensstraat 61 in Nijmegen photo
Sold

Beijensstraat 61

6521EB Nijmegen

€ 425.000

Andalusiëstraat 166 in Lent photo
Sold

Andalusiëstraat 166

6663NA Lent

€ 525.000

Heselaan 48 in Nijmegen photo
Sold

Heselaan 48

6541MH Nijmegen

€ 525.000

Willem Witsenlaan 15 in Ede photo
Sold subject to confirmation

Willem Witsenlaan 15

6717JC Ede

€ 550.000

Bergstraat 38 in Wageningen photo
Sold

Bergstraat 38

6701AD Wageningen

€ 365.000

Koolemans Beynenstraat 22 in Nijmegen photo
Sold

Koolemans Beynenstraat 22

6521EV Nijmegen

€ 483.250

Malvert 6891 in Nijmegen photo
Sold

Malvert 6891

6538ES Nijmegen

€ 292.000

Tolhuis 1237 in Nijmegen photo
Sold

Tolhuis 1237

6537LS Nijmegen

€ 250.000

Haver 54 in Leveroy photo
Sold

Haver 54

6091PP Leveroy

€ 365.000

Groningensingel 677 in Arnhem photo
Sold

Groningensingel 677

6835GA Arnhem

€ 289.500

Lankforst 1102 in Nijmegen photo
Sold

Lankforst 1102

6538GB Nijmegen

€ 299.000

Dieze 66 in Rotterdam photo
Sold

Dieze 66

3068GD Rotterdam

€ 205.000

Branch on the map

Location of NMG Makelaardij

Work area NMG Makelaardij

NMG Makelaardij is active in the following areas of work:

Related Real estate agents

Real estate agents in the area of Nijmegen

NMG Makelaardij

3.9 out 225 reviews