Claim your free profile and customize it as you like!
About Tuitman Vastgoed - Beheer - Verkoop - Verhuur.
Turfsingel 8 Groningen, 9712KP
Tuitman Vastgoed: Uw betrouwbare partner in Groningen Welkom bij Tuitman Vastgoed, uw deskundige makelaar voor vastgoedbeheer, verkoop en verhuur in Groningen en omgeving. Met een uitstekende gemiddelde beoordeling van 9,2 uit 10, zijn wij trots op onze persoonlijke aanpak en de hoge mate van klanttevredenheid. Gevestigd aan de Turfsingel 8, begrijpen wij als geen ander dat vastgoed meer is dan alleen stenen: het zijn plekken waar herinneringen worden gemaakt. U kunt bij ons terecht voor diverse diensten, of het nu gaat om de verkoop van uw woning, het verhuren van een bedrijfsruimte of het professioneel beheren van vastgoed. Ons team heeft bijna 10 jaar ervaring en is gespecialiseerd in expat verhuur, wat ons in staat stelt om uw woning snel en effectief te verhuren aan de juiste huurders. Wij bieden een op maat gemaakt vastgoedbeheersysteem dat ervoor zorgt dat alles soepel verloopt. Huurders kunnen eenvoudig toegang krijgen tot belangrijke informatie via onze gebruiksvriendelijke app, terwijl verhuurders altijd up-to-date blijven via hun online dossier. Zo kunt u zich concentreren op wat echt belangrijk voor u is. Bij Tuitman Vastgoed staan service, persoonlijke betrokkenheid en transparantie centraal. Wij streven ernaar om elke vastgoedervaring voor onze klanten soepel en zonder stress te laten verlopen. Of u nu een klein of groot vastgoedportefeuille beheert, ons deskundige team staat klaar om u te ondersteunen. Kies Tuitman Vastgoed en ervaar de zorgeloze verhuur en verkoop van uw vastgoedobjecten. Maak vrijblijvend een afspraak en ontdek hoe wij u kunnen helpen!
Tuitman Vastgoed - Beheer - Verkoop - Verhuur. is beoordeeld met een 7.7 uit totaal 68 reviews
Irma Harms
2
Absoluut geen aanrader. Super slecht bereikbaar per telefoon en mail. Wanneer er iets kapot is in huis waar de verhuurder verantwoordelijk voor is of er sprake is van achterstallig onderhoud, is het een enorme strijd in contact te komen. Wanneer je eindelijk in contact komt wordt er van alles beloofd, maar niets van waar gemaakt om vervolgens weer enorm veel moeite te moeten doen in contact te komen. Inmiddels al maanden aan het ‘strijden’ voor een onderhoudsbeurt/inspectie van een hoog-bejaarde cv ketel die al jaren niet gecontroleerd is. Advies: ga niet met Randy in zee!
B.L. M
2
Nemen je niet serieus als huurder. Je krijgt geen contact met ze of amper. Beloven van alles. Geen aanrader
H. Kreg
2
Dit bedrijf nodigde 3x10 mensen (30!!) uit voor een bezichtiging van een appartement in Groningen. Een huur appartement in Groningen is natuurlijk erg gewild van waar de reden om 30 mensen uit te nodigen? Andere bedrijven in de stad nodigen in ieder geval niet zo’n asociaal hoog aantal mensen uit voor een bezichtiging. Dit is tijd verdoen van iedereen en helemaal voor mensen die keer op keer vrij moeten nemen voor het bezichtigen van een huis. Daarnaast nemen ze niet eens de tijd om te terugkoppelen dat je het niet bent geworden. Het is inmiddels dag 5. Jammer allemaal…..
Stephen Meade
10
Rianne Vermeulen
2
Helaas een minder goede review. Ik heb geen goede ervaringen met Tuitman Vastgoed als verhuur makelaar. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar (terugbel verzoeken worden niet in acht genomen) er wordt niet of erg laat op mailtjes gereageerd, en helaas zit ik al drie maanden in een huis met veel onderhoudsproblemen (lekkage, scheuren, schimmel, vocht etc) waar dus geen gehoor aan wordt gegeven. Ik heb nog nooit een review op google gezet, dus dit geeft aan hoe erg ik het vind dat deze mensen zo met hun klanten omgaan. Ik hoop dat deze review hen wel doet reageren en de problemen oplost natuurlijk ;-)
Lotte Jodi Groote
10
Serkan Alan
10
Adriyan Ivanov
10
Valy Vicolov
6
Kerewin Roelfsema
2
Origineel heel fijn, maar op het moment dat er contact opgenomen moet worden voor een kapotte oven wordt er maanden niks mee gedaan. Contact krijgen is nagenoeg onmogelijk en het contract wordt niet nageleefd van hun kant. Veranderde afspraken en bedreigende berichten. Raad ten zeerste af met ze in zee te gaan.
Md Mazedul Islam Khan
2
Een teleurstellende ervaring gehad. Het duurde bijna drie maanden om een eenvoudige toiletspoeler te repareren, ondanks herhaalde telefoontjes. Als het om de borg ging, weigerden ze hun verantwoordelijkheid te nemen, ook al stond in het contract dat ze contact met hen moesten opnemen. In plaats daarvan stuurden ze mij door naar de verhuurder, die de borg gedeeltelijk zonder enige uitleg terugbetaalde. Het agentschap bood geen hulp bij het oplossen van het probleem. Zou niet aanraden om via hen te huren.
Rosie
10
Wij hadden last van een stroomstoring in ons huurhuis. Randy heeft ervoor gezorgd dat alles snel en goed werd opgelost. Heel fijn!
Marije Bronkhorst
10
We hebben uitstekende ervaringen met Randy van Tuitman Vastgoed. Eerst als verhuurmakelaar en later als verkoopmakelaar van ons appartement in Groningen. Randy werkt met een goed online systeem voor de verhuur en ook het gehele verkoopproces is inzichtelijk. Daarnaast is hij zeer prettig in de omgang en zien de contracten er professioneel uit. We kunnen Randy absoluut aanbevelen als verhuur- en verkoopmakelaar. De telefonische bereikbaarheid is niet altijd even goed, maar volstrekt normaal voor een druk bezet makelaar. Op app- en mailcontact wordt altijd volledig geantwoord. Veel succes gewenst Tuitman Vastgoed
derya wasfi
10
Beste makelaar van Groningen
Walter Guyonvarch
10
Maxx Groningen
10
Ramon Valles
2
Echt onprofessioneel. We huurden een appartement voor een jaar van 2023 tot en met 2024. In eerste instantie leek het verhuurproces prima: Randy gaf ons een virtuele rondleiding en faciliteerde de verhuur, wat gezien de huidige woonsituatie een hele prestatie was. Maar toen begonnen de problemen: Onrein appartement: Het appartement werd zonder voorafgaande schoonmaak aan ons overgedragen. Kun je het je voorstellen? Toen we de sleutels kregen, moesten we verzoeken om het appartement schoon te maken. Als het aan de huisvestingsmaatschappij had gelegen, hadden ze niets gedaan. Verkeerde informatie: Ons werd verteld dat het appartement een parkeerplaats bevatte en dat de overige kosten maximaal € 100,- per maand zouden bedragen. We bleven echter brieven ontvangen waarin we extra kosten, belastingen etc. moesten betalen. Uiteindelijk betaalden we behoorlijk veel geld. Defecte en walgelijke inrichting: we moesten verschillende items vervangen omdat ze niet werkten of gewoon vies waren: de bank, vaatwasser, tv en bovendien het verwarmingssysteem met een waterlek dat we pas aan het einde van onze vakantie ontdekten huurperiode. Als gevolg hiervan betaalden we een aanzienlijk bedrag aan waterrekeningen. Slechte communicatie: het aantal keren dat u een e-mail moet sturen, bellen of een WhatsApp-bericht moet sturen om actie te ondernemen, is werkelijk verbazingwekkend. Geen show voor eindinspectie: Stel je dit scenario eens voor: mijn vader neemt een vrije dag om mij op te halen en te helpen met mijn meubels, omdat de huisvestingsmaatschappij volhoudt dat ze in het weekend geen laatste bezichtiging kunnen doen, ondanks herhaalde verzoeken. En dan, op de dag van de laatste bezichtiging, komen ze niet opdagen! We waren klaar om te vertrekken, maar er verscheen niemand. We moesten de sleutel in de brievenbus van het bedrijf gooien omdat er drie uur lang niemand opnam. De waarheid is dat de huizencrisis ervoor heeft gezorgd dat bedrijven als deze kunnen bestaan. In een normaler scenario zou dit huisvestingsbureau gesloten moeten worden vanwege zijn zielige professionaliteit.
Deianira Felida
10
Tuitman Makelaars heeft ons geweldig geholpen bij het vinden van een huurhuis. Randy was super vriendelijk en professioneel. De communicatie was altijd duidelijk en ze maakten het proces heel gemakkelijk. We zijn erg blij met hun service en raden Tuitman Makelaars zeker aan voor iedereen die een huurhuis zoekt!
Rigil
10
Emma Festi
10
Dit makelaarskantoor is perfect voor u als u op zoek bent naar een nieuw huis. Het helpt u het beste bij het vinden van iets dat het beste bij u past en bij de verschillende stappen die daarbij horen
A. Khaleghi
10
Ik ben al 3 maanden op zoek naar een huurwoning en kan met zekerheid zeggen dat Tuitman Vastgoed een van de beste makelaars in Groningen is. Randy is fantastisch: hij is vriendelijk, beleefd en reageert zeer goed op telefoontjes, e-mails en persoonlijke afspraken. De prijzen voor de huizen die zij aanbieden zijn zeer redelijk. Ze beoordelen alle aanvragen zorgvuldig en volgen niet de ‘wie het eerst komt, het eerst maalt’-benadering, wat ik oneerlijk vind. Over het geheel genomen was het een geweldige ervaring om bij hen een woning te huren, en ik kan ze ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een huis.
Wietse Hiemstra
10
Groot in Reclame Belettering Groningen
10
Goede vastgoed partij.
Alexandra Paredes
2
Slecht bedrijf. Eigenaar geeft alleen om het geld, niet om de huurder en zijn problemen. Hij antwoordde snel toen ik op zoek was naar een appartement om te huren, hij was erg aardig, glimlachend en behulpzaam. Maar toen de huurovereenkomst eenmaal was gesloten, werden al mijn e-mails en telefoontjes genegeerd of kreeg ik pas na een paar weken antwoord toen het probleem al door mijzelf was opgelost. De berichten van het bedrijf waren soms onbeleefd. Blijf weg van dit bedrijf. Ik heb een veel betere verhuurder gevonden en zou hetzelfde aanbevelen.
martijn bruin
10
Ik ben ontzettend blij met de hulp van Tuinman Vastgoed. Dankzij hen heb ik snel mijn perfecte kamer gevonden. Ze waren altijd vriendelijk, duidelijk in hun communicatie en beschikbaar voor al mijn vragen. Ik voelde me echt gesteund tijdens het hele proces. Ik kan Tuinman Vastgoed van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een nieuwe kamer / huurwoning.
Julia Bozyk
10
Geweldige, snelle en duidelijke communicatie van het Agentschap, ze reageerden op alle verzoeken en maakten het proces heel duidelijk en gemakkelijk. Als student zou ik het ten zeerste aanbevelen aan medestudenten die op zoek zijn naar een nieuwe plek om te wonen.
Yudhistira Satya Pribadi
10
Had een geweldige ervaring met Randy toen ik een paar week geleden op zoek was naar een appartement. Het was erg nuttig om mij de kans te geven het onroerend goed online te bekijken en uiteindelijk het ondertekeningscontract binnen te halen. Hopelijk kunnen we dezelfde tevredenheid hebben bij het instappen en tijdens ons contract in het appartement. Mooi werk Randy :)
Alex
2
Zeer slecht bedrijf. Toen we naar het huurappartement verhuisden, hoorden we al slechte feedback van onze buren over de Randy. Toen we problemen hadden, negeerde hij onze telefoontjes en e-mails. De antwoorden waren onwetend en hij was niet geïnteresseerd in het oplossen van het probleem. Wij zijn verhuisd naar een betere verhuurder en hebben geen problemen meer. Ik hoop dat alle goede feedback wordt gegeven door echte mensen die een goede ervaring hebben gehad, en niet door bots. Volgens het aantal duimpjes zijn de meeste likes voor de negatieve recensies - toont een reëel beeld van dit bedrijf.
Britt Pruis
10
Hele fijne verhuurder! Ze zijn goed bereikbaar en reageren dan ook altijd direct. Als er een melding wordt gedaan over het pand, komt er altijd snel iemand en ze houden zich goed aan gemaakte afspraken. Verder altijd erg vriendelijk, zou Tuitman van harte aanraden!
J K
2
Slecht bereikbaar, loopt weg vlak voor een afspraak en neemt geen verantwoordelijkheid. Niet mee in zee gaan.
Johan De Jonge
2
Waardeloos!!!! 🤮🤮🤮🤮 …
Mert Bozoflu
10
Ana Fernandez-Aballi
10
Alexis Vrolijk
8
Harry Hulshof
10
Cynthia Sahetapy
10
manon koster
10
Frederick Schroeter
10
Subrata
10
Good
Abhishek rana
6
Het is zo geweldig
Bhuvana
10
Frenkie Van 't Riet
8
Fijne samenwerking en goed contact. Een aanrader!
Jan-Tieme Bakema
10
Rahmadinda Zain
10
Randy, de eigenaar, is de meest capabele makelaar en weet wat hij doet. Hij biedt uitstekende service en zorgt ervoor dat het proces van het bekijken en ondertekenen van contracten soepel verloopt. Dankzij hem hoef ik me geen zorgen te maken als ik in Groningen aankom. enthousiaste agent die ik ooit ben tegengekomen. Zeer behulpzame en snelle reactie ook als ik problemen of vragen heb. Bedankt Tuitman Vastgoed!
Fawwaz Suleiman
10
Randy is een top makelaar! Meedenkt,vakkundig en vriendelijk.
Toscana
10
Fijne partner in en rond verhuur. Snel en efficiënt, elke keer weer.
Liuqing Yang
10
Randy is de meest vriendelijke en enthousiaste makelaar die ik ooit ben tegengekomen. Het proces van bezichtiging van het pand en ondertekening van het contract was ongelooflijk efficiënt en prettig. Ik kan niet wachten om morgen mijn droomhuis te betrekken en kijk uit naar de verdere samenwerking met Tuitman in de toekomst. ❤️
Nathalie Alphenaar
10
Al met al een geweldige ervaring, zelfs met alleen de bezichtigingen. Randy was zeer behulpzaam tijdens het hele proces, zijn vriendelijkheid was geruststellend en gastvrij. Het onboardingproces verliep snel en eenvoudig en de communicatie was uitstekend! Bedankt voor je hulp :)
Fabrice DM
10
Uitstekende makelaar die geweldige appartementen biedt voor redelijke prijzen. De communicatie en service waren geweldig en het hele aanmeldingsproces verliep soepel en efficiënt
Solaire Deastora
2
Slechtste bedrijf om bij te huren. In het begin zijn ze positief en communicatief, maar als je eenmaal begint met huren, is het een hel. Hij antwoordt nooit op zijn telefoons of berichten, e-mails worden genegeerd, als er een probleem is in de flat, repareert hij het nooit en na het sluiten van het contract wordt een deel van het geld zonder uitleg door het bedrijf vastgehouden. Als u een lek of een ander groot probleem heeft, is het uw probleem, het maakt dit bedrijf niet uit. Vermijd ten koste van alles.
Natalia
2
Het bedrijf heeft alle eerdere beoordelingen verwijderd. Ik wilde de mijne delen met een vriendin om haar te waarschuwen en merkte dat mijn recensie is verwijderd. Dus post ik het nog een keer. Ik schrijf geen negatieve recensies, maar ik zal nu niet zwijgen, want ik wil dat niemand door Tuitman in de situatie komt waarin wij zitten. Feiten in volgorde van belangrijkheid: 1. Over een jaar wordt u uit het appartement gezet, hoewel u altijd alles op tijd betaalt en voor niemand problemen veroorzaakt. De agent stuurde ons een uitzettingsbrief de dag nadat onze baby was geboren. 2. Ze zullen uw vragen niet beantwoorden door u grof te vertellen dat uw huis niet op instorten staat. Zodra we er introkken, bleek dat de leidingen in de douche slecht waren aangelegd en hebben we de buren onder water gezet, ook onze vloeren en muren waren nat. Randy kwam 1 keer en zei dat de douche gebruikt kon worden. De buren waren dit probleem zo beu dat ze zelf de meester belden die alles repareerde. Tuitmam vergoedde hen niet voor deze kosten en zei dat de verzekeringsmaatschappij dit moest doen (de zaak was geen verzekering). 3. Het belangrijkste was dat het appartement dat we huurden (Helpman) een slechte isolatie had + werd getroffen door overstromingen, waardoor we in alle kamers last hadden van schimmel. Randy kwam het nooit bekijken. We vertelden hem dat ik zwanger was, dat we nog een klein kind hadden, dat we de kleren en het wiegje hadden weggegooid (een van de bijgevoegde foto's toont alleen de muur achter het wiegje!) omdat ze beschimmeld waren. Hierop zei Randy dat we geen ramen openen (wat een complete leugen is). 4. Hierdoor heeft Tuitman na de keuring 302 euro van onze borg afgeschreven voor een speciale anti-schimmel verf! Wij konden zo'n houding jegens onszelf niet verdragen en wendden ons tot het Steunpunt, waar zij ons uitlegden dat de acties van het bedrijf illegaal waren en hielpen dit geld terug te geven. 5. De huurkosten van dit bedrijf zijn erg hoog. Alle specialisten met wie we contact hadden, vertelden het. 6. Het bedrijf verwijderde zijn account van vorig jaar, waar soortgelijke negatieve recensies waren. 7. Dit bedrijf is nergens voor te vertrouwen. Blijf er vanaf. U zult een huis kunnen vinden bij andere fatsoenlijke makelaars.
esther reinders
2
Wij proberen al bijna een jaar lang goed contact te krijgen met Randy over de cv-ketel die vervangen moet worden. Telkens weer krijgen wij beloftes die niet nagekomen worden. Telefonisch is het bedrijf niet bereikbaar, het noodnummer (dat wij van hem hebben gekregen) is het kantoornummer en per mail wordt er minstens drie dagen later op gereageerd. Kortom, niet aan te raden
Sanne
2
Deze pipo verwijdert slechte reviews. Beveel het niet aan om hiermee samen te werken, communicatie is zeer slecht.
Benedikt Paschertz
2
Waarschuwing! Ik heb lange tijd een goede relatie gehad met Randy. Met andere verhuurders en makelaars had ik nog geen goede ervaringen. Als er dringende zaken zijn en je volhardt, regelt Randy dit meestal zo snel mogelijk. Als het niet dringend is, verwacht dan niet dat dingen opgelost worden. Ik heb een jaar lang een kapotte vriezerdeur gehad, waardoor deze voortdurend bevroor. Ik heb mijn vriezer verschillende keren moeten ontdooien. Toen ik het aan Randy meldde, zei hij dat het maximaal 5 maanden duurt omdat de bezorging lang duurt, maar verschillende herinneringen gedurende dat jaar hebben niet tot een antwoord geleid. Andere dingen zijn in die periode opgelost (ik ben een eerlijk persoon). De deur van de vriezer was kapot totdat ik onlangs verhuisde en toen begon de horror. In mijn contract stond een opzegtermijn van twee maanden. Ik kreeg vrij snel een baan in een andere stad, dus ik merkte Randy op over mijn annulering 1 maand en een week voordat ik van plan was te verhuizen PLUS ik had iemand die betrouwbaar was om de flat de komende maand over te nemen. Na een week zonder antwoord probeerde ik opnieuw contact met hem op te nemen via e-mail, telefoon en WhatsApp. Geen reactie. Nog een week later weer hetzelfde. Ik liep zelfs naar het kantoor, maar het was leeg. Dan krijg ik een automatisch antwoord waarin staat dat iedereen op vakantie is en 2 weken later terugkomt. Er is niemand aanwezig voor noodgevallen. In die periode viel de WiFi in het hele huis uit (voor alle huurders) en kreeg ik geen antwoord op mijn opzegging. Dan ontvang ik een automatische herinnering om mijn huur te betalen. Ik heb de huur in eerste instantie niet betaald. Ik heb eind juli geannuleerd en kreeg uiteindelijk op 5 september antwoord, maar mijn annulering werd niet bevestigd, maar ik vroeg om huur omdat ik niet had betaald. Dan zeg ik dat ik heb afgezegd. Pas dan vinden ze mijn annulering. Ook al had ik iemand om het over te nemen, ze zeiden dat ik de huur moest betalen. Ik had geen huurtoeslag meer, wat betekende dat ik de hele bijna 900 € moest betalen. Dat deed ik en vroeg of ze een afspraak wilden maken voor het overhandigen van de sleutels. Elk antwoord op mijn e-mails duurde dagen. Ze zeiden dat de flat te vies is. Ik woonde er toen al twee weken niet meer (het was duidelijk weer stoffig en de koelkast beschimmeld omdat de deur dicht was). Mijn partner heeft alles weer voor mij schoongemaakt. Het bureau begreep me niet goed en nadat ik het verschillende keren had uitgelegd en gezegd dat ik er een einde aan wilde maken, hadden ze gewoon het lef om me te vragen respectvoller te zijn in mijn schrijven (ik ben een zeer respectvol persoon en heb ze niet beledigd, noch enig respect verloren). Ik slikte de pil omdat zij in de machtspositie zaten. Nadat ik 2 weken meerdere e-mails had gestuurd, stemden ze er uiteindelijk mee in dat ik de sleutels in hun brievenbus mocht doen. Helaas liep de communicatie met mijn partner mis en stopte hij het in mijn brievenbus in plaats van die van hen. Hij kon het niet meer uitvissen. Ik heb opnieuw contact met ze opgenomen en gevraagd of ze een gemakkelijke manier hebben om het op te halen, anders zou ik iets anders proberen. Opnieuw geen antwoord. Een paar dagen later vraag ik het ze opnieuw (het is nu bijna oktober). Ze antwoorden dat ze de sleutels hebben opgehaald en brengen mij 50 € in rekening omdat ze het slot moesten vervangen. Voor deze 50 € heb ik geen bericht ontvangen. Geen waarschuwing, geen telefoontje, geen WhatsApp, niets. Ik vroeg mijn advocaat of dit legaal is en hij zei dat het illegaal was dat ze mij niet van tevoren hadden opgemerkt. Nadat ik hen had geconfronteerd en om een ontvangstbewijs had gevraagd, zeiden ze dat een sleutelservice veel duurder zou zijn en dat ik blij mocht zijn dat het maar 50 € was. Ze zeiden ook dat ze mij geen bonnetje kunnen geven omdat ze daar hun eigen mensen voor hebben. Ik heb ze uiteindelijk niet aangeklaagd omdat ik dit hoofdstuk wilde afsluiten. De vriend die ik heb aanbevolen is er komen wonen. Toch wil ik hierbij iedereen waarschuwen die huurder is van dit makelaarskantoor. Controleer 100% hoe lang uw opzegtermijn is en ken uw rechten. Dit bureau werkt zeer onprofessioneel en brengt zelfs illegale boetes in rekening (zonder voorafgaande kennisgeving). Houd er rekening mee dat makelaar Tuitman Vastgoed alleen het geld ziet, niet de huurders. Ik hoop dat sommige mensen dit lezen voordat ze een woning bij Tuitman huren en nu wat beter voorbereid zijn.
Nicolette
2
We hadden een videogesprek voor een beschikbaar appartement en na een positief gesprek vroeg hij ons om ons inkomen te bewijzen en een lange e-mail te schrijven om onze motivatie te tonen. Er werd melding gemaakt van de huisbaas die blijkbaar in Duitsland was (helemaal niet verdacht). We hebben nooit een reactie ontvangen, zelfs geen negatieve.
Len Len
2
Op 23 oktober positief gereageerd op mijn mail met de vraag voor een bezichtiging van een appartement in Groningen. We hadden afgesproken dat er op 25 oktober een videogesprek zou plaatsvinden voor een bezichtiging, waarop we daadwerkelijk spraken en het appartement te zien kregen zoals het op de foto's stond (beetje rommelig maar de makelaar legde ons uit dat er mensen woonden destijds en wij begrepen het en hadden er helemaal geen probleem mee). Na een zeer positief gesprek werden we gevraagd enkele specifieke foto's (bewijzen van inkomen, verklaringen etc.) op te sturen en wat aanvullende informatie over onszelf te verstrekken. Er werd door ons een e-mail gestuurd met alles waar we om vroegen, net na middernacht, 26 oktober (een beetje laat op de avond vanwege ons late werkschema). Op de 28e werd nog een e-mail door ons verzonden om er zeker van te zijn dat er niets mis was met de eerste e-mail. Tot de datum (16 december) en het tijdstip van deze beoordeling hebben we geen reactie ontvangen, noch op e-mail, noch op de applicatie die we voor ons videogesprek hebben gebruikt. We hadden niet verwacht dat er na het videogesprek een akkoord zou worden gegarandeerd, omdat we ons bewust zijn van de moeilijkheid om een appartement te vinden, maar we zouden liever een antwoord ontvangen, ook al zou het een negatief antwoord kunnen zijn. Mensen dagenlang op een reactie laten wachten en na een positieve discussie nooit meer contact met ze opnemen nadat ze een hele lange e-mail van ze hebben ontvangen met alles wat gevraagd wordt, is niet professioneel.
Borous
10
bassel jouni
10
Aurora Fieni
10
Neomi Peleg
10
Een geweldig makelaarskantoor! Randy is een zeer behulpzame, intuïtieve man, die zijn best heeft gedaan om ons te helpen ons huis in Groningen te vinden
Judith Runsink
10
Wat een fijne bezichtiging was dit met Randy. Ondanks dat er met het huis geen match was, een zeer prettige ervaring.
Hasti Tabesh
10
Eén van de beste vastgoedadviseurs van Groningen. Ik had een geweldige ervaring met hen, ze hielpen me het beste huis te vinden in een geweldige buurt en dicht bij mijn universiteit. In een situatie waarin het erg moeilijk is om een huis te vinden, deed hun makelaar magie voor mij en bood mij een prachtig huis aan. Vooral over Randy, die mij altijd het beste advies geeft. Ik zal deze makelaar zeker aanbevelen aan mijn vrienden en iedereen die een huis nodig heeft.
Maja Nowacka
10
Echt een goede ervaring, alles duidelijk en gemakkelijk
alfi taufik
10
Randy en team zijn zeer behulpzaam, vriendelijk en professioneel. Wij hopen dat onze verhuizing naar Groningen soepel en prettig zal verlopen.